خانهاخبار
اینستاگرام کانال‌دار می‌شود!

اینستاگرام کانال‌دار می‌شود!

اینستاگرام به فکر اضافه کردن قسمت جدیدی به نام Channels به اپلیکیشن خود است که به کاربران امکان دسترسی به ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده بر اساس موضوعات مختلف را می‌دهد.
۱۳۹۵/۵/۲۳

در ماه‌های اخیر اینستاگرام تغییرات متعددی به خود دیده است. اگرچه در ابتدا این سرویس به عنوان محلی برای اشتراک گذاری عکس معرفی شد اما در نسخه‌های جدید آن ویژگی‌ها و امکانات مناسبی برای آپلود فیلم در اختیار کاربران قرار گرفته است.

image

در جدیدترین تصاویری که از اپلیکشن اندروید اینستاگرام لو رفته، قسمتی به نام Channels اضافه شده است که به ویدئوها اختصاص دارد. زمانی که آیکون Channels در بخش Explore را لمس کنید 64 دسته مختلف با موضوعاتی مثل Animation ،Birds ،Cookies ،Fitness و... مشاهده می‌کنید که هر یک شامل مجموعه‌ای از ویدئوها با موضوع مرتبط است. به این ترتیب دیدن و پیدا کردن ویدئوها برای کاربران ز قبل می‌شود و به کاربران فعال اجازه می‌دهد تا ویدئوها خود را به شکل بهتری با دیگران به اشتراک بگذارند.

نظر شما در مورد اضافه شدن قسمت کانال به اینستاگرام چیست؟ فکر می‌کنید این تغییر چه تاثیری در استفاده کاربران از این سرویس بگذارد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

امین

۱۳۹۵/۵/۲۵
اضافه شده که !!!
تو اینستاگرام (ویندوزفون) رو قسمت سرچ که تپ کنید همچین چیزی هست

soroush

۱۳۹۵/۵/۲۴
کاملا با عباس موافقم هشتگ خالی فوق العاده جذابه ولی اینستا هر روز یه قابلیت از اسنپ چت ورمیداره یکی از تلگرام ورمیداره و.....داره خراب میشه

مهدی یوسفی

۱۳۹۵/۵/۲۴
من که اصلا اینستا خوشم نمیاد و استفاده نمیکنم
اینستا قسمت کانال رو از تلگرام تقلید کرده
فقط تلگرام و دیگر هیچ...

yh

۱۳۹۵/۵/۲۴
عالیه عالیی... چند وقتی که به شدت به این فکر میکردم چرا اینستاگرام این قابلیت رو که بشه ویدئو رو ذخیره کرد نداره و مجبور بودم از برنامه ضبظ فیلم از صفحه نمایش استفاده کنم

Bahador

۱۳۹۵/۵/۲۴
ديگه داره بيش از حد شلوغ ميشه!