خانهاخبار
آپدیت ویندوز 10 موبایل در آستانه انتشار

آپدیت ویندوز 10 موبایل در آستانه انتشار

اگرچه تاریخ دقیقی برای انتشار آپدیت ویندوز 10 موبایل منتشر نشده است، به نظر می‌رسد مایکروسافت به زودی این بروزرسانی را برای گوشی‌های خود منتشر می‌کند.
۱۳۹۵/۵/۲۳
image

پس از خبرهای ضد و نقیضی که این روزها در مورد تاریخ انتشار آپدیت ویندوز 10 موبایل منتشر می شود، اکنون رئیس بخش ویندوز اینسایدر مایکروسافت، دونا سارکار، اعلام کرده که این شرکت آماده انتشار این آپدیت سالانه است. سارکار در یک پست وبلاگی از تمرکز زیاد تیم توسعه‌دهنده برای آماده‌سازی انتشار آپدیت ویندوز 10 سخن گفته است.

سارکار در این پست وبلاگی، علاوه بر آماده بودن آپدیت ویندوز 10 موبایل برای انتشار  از کاربران ویندوز 10 موبایل خواسته تا با نصب آخرین نسخه آزمایشی و تست کردن آن، بازخوردهای خود را در رابطه با مشکلات مطرح کنند.

احتمالا می‌دانید که هفته گذشته خبرهایی از انتشار ویندوز 10 موبایل در روز 9 اوت به گوش می‌رسید؛ خبرهایی که سارکار در اکانت خود در توییتر آنها را تکذیب کرد. با این حال هنوز هم زمان دقیقی برای انتشار آپدیت ویندوز 10 موبایل اعلام نشده و مشخص نیست مایکروسافت چه موقع می‌خواهد این بروزرسانی را منتشر کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امید

۱۳۹۵/۵/۲۳
دوست عزیز همه میدونن که مایکروسافت داره با تبلیغ کم عرصه رو میبره برضدش صحبت میکنن واقعه از آینده ویندوزفون میترسن. الانه اکثر بانک های داخلی همراه بانک نسخه ویندوزفون رودارن و همه اپلیکیشن های کاربردی رو داره.
برج۱۲ سال ۹۴ گوشی رو خریدم هنوز یکبار هم به خاطر هنگ گوشی رو ریست نکردم. این یعنی شاهکار.
مایکروسافت نیازی به جنگ تبلیغات و هرثانیه یه گوشی زدن نداره.
همین که شرکت های دیگه مثل اچ پی و لنوو دارن گوشی با سیستم عامل میسازن بسه

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۵/۲۳
ای خدا.چرا یک سایت خبرگذاری نداریم به جز جی اس ام. چند تا پست پایین تر همین نوشته منتظرش نباشید.(مطلب و که بخونید اصلا ربطی به تاپیک نداره). واز چند تا دیگه پایین تر گفته منتظرش باشید. باز الان تو این پستم نوشته منتظرش باشید. انقدر شما مطالبتون بر علیه قدرتمند ترین شرکت کره زمین زیاده و انقدر اخبار اشتباه میدین ادم میمونه کی راست میگین. به خدا دیگه ویندوزفون مثل چار سال پیش نیس که بگی اپ نداره یا گرافیکش کمه. الان همه میدونن ویندوز قوی ترین سیستم عامله و کسی که انکارش میکنه ادم متعصبیه که فکر میکنه هر چی مال بچه هاست و هیچ کاربردی نداره بهتره. معیار مخالفین وینفون یا آینه خونه و دوربین پشته موبایله و یا تنها اپ رو گوشیشون که اینستاگرام هسته.