خانهاخبار
بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند در دل نوت 7 سامسونگ

بهترین نمایشگر گوشی‌های هوشمند در دل نوت 7 سامسونگ

سامسونگ تمام تلاش خود را به کار برده تا پرچمدار سری نوت خود را به پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها مجهز کند؛ تلاشی که نتیجه داده و اکنون Note 7 بهترین نمایشگر را در گوشی‌های هوشمند دارد.
۱۳۹۵/۵/۲۰

پیشتر در خبرها آمده بود که 99 درصد نمایشگرهای OLED بازار را سامسونگ تولید می‌کند اما این حرف بدین معنی نیست که این شرکت بهترین نمایشگرها را در اختیار رقبایش قرار می‌دهد بلکه سامسونگ بهترین نمایشگر را برای گوشی‌های خودش می‌خواهد؛ گوشی‌هایی مثل گلکسی نوت 7. هر وقت که سامسونگ گوشی جدیدی معرفی می‌کند، موسسه Display Mate نمایشگر آن را آزمایش می‌کند تا مشخص کند نسبت به نسل قبل چه پیشرفت‌هایی داشته است. حالا این موسسه ادعا کرده است که گلکسی نوت 7 نمایشگری بهتر از نوت 5 و گلکسی اس 7 دارد.

این موسسه گفته است که گوشی گلکسی نوت 7 بهبودهای مهمی در نمایشگر داشته است. این موسسه مدعی شده که نمایشگر نوت 7 نوآورانه‌ترین نمایشگری است که تا کنون بررسی کرده‌اند و بالاترین عملکرد را داشته است.

image

در گزارش Display Mate گفته شده که سامسونگ با استفاده از 4 طیف رنگی و حالات صفحه نمایش، طیف رنگی جدید DCI-P3 و حالت سینمای دیجیتال و برخی موارد دیگر به خوبی عملکرد نمایشگر را بهبود داده است. به همین خاطر با وجود اینکه نمایشگر نوت 7 نمایشگری 4K نیست اما به خوبی می‌تواند محتویات 4K را نمایش دهد. سامسونگ همچنین رکورد بیشترین روشنایی نمایشگر را نیز در دست دارد، روشنایی‌ای بیش از 1000 نیت. با این میزان روشنایی، نمایشگر نوت 7 در فضای بیرون به‌راحتی قابل مشاهده است.

عجیب نیست که گلکسی نوت 7 سامسونگ بهترین نمایشگر را میان گوشی‌های هوشمند داشته باشد. این شرکت در سال‌های اخیر همیشه در زمینه نمایشگرها موفق عمل کرده و اکنون نیز روند روبه‌رشد خود را ادامه داده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (54 نظر)

naruto98

۱۳۹۵/۵/۲۹
آفرین حالا جلوش رو نشون میدادن چیزی
در ضمن اون شرکت‌ها نگفته معیار سنجش چه چیزهاییبودهو درضمن این چه ربطی یعنی اچ تی سی داره
تو این مواقع اچ تی سیمی corporationسونب و اپل پر آره؟

naruto98

۱۳۹۵/۵/۲۹
Balance

sink

۱۳۹۵/۵/۲۸
رنگ پشتش رو ببینید تروخدا . عین لباس دلقک ها ! متالیک بنجول

sink

۱۳۹۵/۵/۲۸
میگه مهم واقعی بودن نیست!!خخخخ . فن سامسونگه دیگه نه داداش شما فکر کن تخیلی بودن مهمه نه واقعی بودن !

Keyhan

۱۳۹۵/۵/۲۸
همون گلگسی s6 مگه بدنه ایفونو برنداشت گذاشت رو گوشیش؟ این تقلیدو نمیکرد سامی پلاستیک میموند! در ضمن ایفون ۶ اس پارسال از پرچمدار حال حاضر سامی هم سرعتو قدرت گرافیکی بیشتری داره هم مولتی مدیای بهتری و هم طراحی زیباتر و مقاومتری مهمتر از همه سیستم عامل و نرم افزار بهتری. من در تعجبم با وجود صفحه های ای پی اس و سوپر ال سی دی کواد اچ دی چطور تو ایران هرسال میگن امولد سامسونگ بهترین شده؟ با اینکه رنگاش غیرطبیعی و برای چشم ازار دهندس. پارسال توی جی ۴ ال جی بهترین صفحه نمایشو داشتیم صفحه نمایشی که مشکی رو از سامی مشکی تر و سفید رو سفیدتر و طیف رنگای بیشتری رو نشون میداد باز اسمی ازش نبردین. این سایتم که شما نظرشو میزارین مثل شما پول سامسونگو میخوره و تبلیغشو میکنه وگرنه کسی صفحه نمایشی رو که ازار دهنده باشه رنگاش و غیر طبیعی باشه رو بهترین انتخاب نمیکنه