خانهاخبار
تصویری از نتیجه تست Geekbench روی آیفون 7 پلاس

تصویری از نتیجه تست Geekbench روی آیفون 7 پلاس

خبرهای خوبی در مورد آیفون 7 پلاس از این تصویر برداشت می‌شود. امتیازهای کسب شده نشان می‌دهد که عملکرد پردازنده آیفون 7 پلاس، نسل‌های قبلی پردازنده‌های اپل را با قدرت پشت‌سر می‌گذارد و میزان رم این گوشی نیز نسبت به آیفون‌های سال گذشته بیشتر شده است.
۱۳۹۵/۵/۱۹

تصویری از اجرای تست Geekbench در انجمن چینی Feng.com منتشر شده که ظاهرا روی آیفون ۷ پلاس انجام شده است. مشخصات دستگاه ذکر شده در این تصویر با هیچ کدام از آیفون‌های فعلی همخوانی ندارد و احتمالا مربوط به آیفون ۷ پلاس با سیستم عامل آی‌اواس ۱۰ است. در این تصویر می‌بینیم که دستگاه مذکور به پردازنده دو هسته‌ای A10 با فرکانس ۲.۳۷ گیگاهرتز مجهز است و از ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد.

امتیاز کسب شده در هر دو حالت تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌وضوح نشان می‌دهد که پردازنده A10 به سادگی پردازنده‌های A9 و A9X را پشت سر می‌گذارد.

آیفون 6s Plus که با مدل iPhone8,2 در تست Geekbench شناخته می‌شود توانسته بود با پردازنده A9 و ۲ گیگابایت رم، در حالت چند هسته‌ای به امتیاز ۴۳۴۱ و در حالت تک هسته‌ای به امتیاز ۲۴۹۰ برسد. همچنین پردازنده A9X آیپد پرو ۱۲.۹ نیز با کمک ۴ گیگابایت رم پیش از این به‌ترتیب امتیازهای ۵۴۶۶ و ۳۲۲۴ را در تست Geekbench کسب کرده بود.

روزهای قبل DigiTimes در گزارشی اعلام کرده بود که علاوه بر مدل پلاس، مدل ۴.۷ اینچی آیفون ۲۰۱۶ نیز از ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد. خبری که چندان هم دور از انتظار نیست چراکه هر دو مدل آیفون‌های ۲۰۱۵ نیز از رم‌های یکسانی برخوردار بودند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۵/۲۱
تو yh تا ديروز طرفدار اچ تى سى بودى و ميگفتى ايفون را از روى اچ تى سى كپى كرده چه طور شده امروز تغير جهت دادى هى مياى از ايفون تعريف و تملق ميگى تو برو به همون اچ تى سى جونت بچسب ادم خوب نيست حزب باد باشه

Amir kasaei

۱۳۹۵/۵/۲۰
در رابطه با خبر بالا:
Update: Primate Labs founder John Poole has said the Geekbench results are fake.

خشایار

۱۳۹۵/۵/۲۰
جهت اطلاع بگم که هزینه تولید هر آیفون 6s بیشتر از ۲۵۰ دلار برای اپل آب نمیخره که 700 دلار میندازن به مردم ،
ماشاله شما هم اینقدر با ذوق و شوق تعریف میکنی انگار 400 دلاره ... :|

yh

۱۳۹۵/۵/۲۰
عالی... عالی تر از اون قیمتشه که در این چند سال به هیچ عنوان تغییرش نمیده و بهتر از اون هم اینکه قیمتش افت بسیار کمی داره... وقتی چند ساله قیمت گوشیاشو تغییر نمیده و چند ساله ثبت نگه داشته یعنی اینکه در این چند سال قیمت محصولاتشو پایین آورده که با افزایش امکانات و سخت افزار و همچنین تورم باز قیمتش رو ثابت نگه داشته ولی میبینیم 50 دلاری دیروز در کمال وقاهت به لطف افراد ساده لوح امروز گوشیشو 912 دلار میفروشه به مردم

فرهاد

۱۳۹۵/۵/۱۹
من خودم طرفدار سامسونگ هستم، اما خدا وکیلی گوشی های آیفون هم بسیار زیبا و هم بسیار قدرتمند هستند هرچند برخی از کارآیی هاشون کار نمیکنه تو ایران! اگر پول داشتم یه نوت 7 با یه آیفون 7 می خردیم حال دنیا رو میبردم!