خانهاخبار
موتورولا و لنوو باقدرت به بازار ایران می‌آیند

موتورولا و لنوو باقدرت به بازار ایران می‌آیند

تا کنون شاهد عرضه گوشی‌های میان رده موتورولا و لنوو در بازار ایران بوده‌ایم اما به‌ندرت می‌توان گوشی‌های پرچم دار این دو برند را در بازار یافت. امروز هماتلکام مسئولیت ورود و گارانتی این دو برند را به‌صورت رسمی بر عهده گرفت.
۱۳۹۵/۵/۱۸

در مراسمی که ساعاتی پیش در تهران برگزار شد شرکت هماتلکام به‌عنوان نماینده رسمی برندهای لنوو و موتورولا معرفی شد. در این مراسم آقای علی فرد شاهین به‌عنوان عضو هیئت مدیره این شرکت در خصوص سابقه 13 ساله هما تلکام در صنعت ای تی و ارتباطات دیجیتال توضیحاتی ارائه کرد. وی افزود هماتلکام پیش از این بیشتر خدماتی در این حوزه به ارگان‌های دولتی داده است و با توجه به رشد بازار گوشی در ایران علاقه‌مند به حوزه موبایل شده است. شاهین ادامه داد روزانه حدود 32 هزار گوشی در بازار ایران داد و ستد می‌شود و حدود 90 درصد از این گوشی‌ها به‌صورت قاچاق و غیرقانونی وارد بازار می‌شوند. هماتلکام در این راستا با مقامات لنوو و موتورولا به توافق کامل رسیده است و مدارک کاملی به وزارت بازرگانی و ستاد مبارزه با قاچاق ارائه داده و هیچ منع قانونی برای ورود گوشی‌های این دو برند به بازار ایران وجود ندارد.

image

 

در ادامه پروانه طاهری گفت دلیل انتخاب این دو برند بزرگ بودن و شناخته شدن آن‌هاست. او گفت ما می‌خواهیم گوشی‌های پرچم دار و جدید موتورولا و لنوو را که تا کنون در بازار وجود نداشته‌اند وارد بازار کنیم. هدف ما رساندن گوشی باقیمت مناسب دست مشتری نهایی است. ما کنترل دقیقی روی قیمت گوشی‌هایمان داریم و سعی داریم بیشتر از فروشگاه‌های معتبر آنلاین برای فروش گوشی‌ها استفاده کنیم. پروانه طاهری افزود به‌زودی فروشگاه آنلاین هماتلکام به همراه باشگاه مشتریان این شرکت نیز راه‌اندازی خواهد شد؛  علاوه بر این با ارگان‌های دولتی جهت فروش اقساطی گوشی به کارمندان مذاکرات خوبی داشته‌ایم.

image

بعد از پروانه طاهری هومن سیاری به‌عنوان مدیر خدمات پس از فروش توضیحاتی را به خبرنگاران ارائه کرد. سیاری گفت هدف ما ارائه گوشی‌های پرچم دار و میان رده این دو برند است. گوشی‌های سری ZUK که شامل ZUK Z1 و ZUK Z2 و ZUK Z2 Pro هستند و گوشی‌های Moto X و Moto Force و Moto G را تا آخر شهریور در بازار خواهید دید. سیاری گفت تمام خدماتی که موتورولا به کاربران خود می‌دهد نظیر MotoMaker که می‌توانید گوشی را بر اساس علاقه‌مندی خود شخصی سازی کنید و آپدیت نرم افزاری به کاربران ایرانی نیز ارائه خواهد شد.

image

 


 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

........

۱۳۹۵/۸/۱۶
لنوو عالی هست و دیگر هیچ ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

...........

۱۳۹۵/۸/۱۶
بسیار درست می فرمایید سامسونگ فقط تقلب میکنه ولی لنوو که خوبه در ظمن لنوو اصلش آمریکایی هست ولی یکی از کارخونه هاش تو چین هست
حالا مردم الکی می خوان اسم شرکتی خراب کند میگن چینی تازه اگه هم چینی بسازه با کیفیت هست نه مثل سامسونگ

به تو چی

۱۳۹۵/۸/۱۶
نه بابات سازنده اپل اروپایی

mahdi

۱۳۹۵/۵/۱۹
سری moto x دیگه قدیمی شده ....
حضور موتورولا هم تو بازار ایران شده مثل شیائومی ...
حضور یک مشت گوشی قدیمی عتیقه و دمده چه فایده ای داره؟
البته ناگفته نماند که در زمینه سری zuk خوب عمل کردن که البته اونم به خاطر تعداد مدل های بسیار کم این سری هست اگه بیشتر از 3 تا بودن قطعا از قدیمی تر ها شروع میکردن و سری نسبات جدید Z2 زمانی وارد می شد که عتیقه محسوب می شد...

hashtakgholi

۱۳۹۵/۵/۱۹
اخ اخ چی میشه اگه وان پلاس بیاد یعنی کیف خواهیم کردااااا