خانهاخبار
آیا پرچمدار جدید سونی Xperia XR نام می‌گیرد؟

آیا پرچمدار جدید سونی Xperia XR نام می‌گیرد؟

همگی منتظریم تا سونی از پرچمدار جدیدش پرده بردارد؛ پرچمداری که شایعات جدید نام آن را اکسپریا ایکس آر اعلام کرده‌اند.
۱۳۹۵/۵/۱۸

سونی از ابتدای 2016 تاکنون 1+5 گوشی هوشمند جدید به بازار فرستاده که اگر واقع‌بین باشیم، هیچ‌کدام از آنها نتوانسته است نظر قشر وسیعی از کاربران را به خود جلب کند. اکنون این شرکت به فکر معرفی یک دستگاه نجات‌دهنده است تا با آن دوباره به بازی برگردد.

در هفته‌های گذشته خبرهایی در مورد Xperia F8331 شنیده و تصاویر واقعی آن را دیده بودیم. دیشب اطلاعات جدیدی از این دستگاه منتشر شد که به انتخاب نام Xperia XR برای آن اشاره دارد.

image

در این شایعه ابعاد Xperia XR برابر با 146.4 در 71.9 در 8.1 میلی‌متر عنوان شده که اندکی نسبت به Xperia X و Xperia X Performance بزرگ‌تر است، ولی همان نمایشگر 5 اینچی را در اختیار دارد.
در رندرهای Xperia XR می‌توان پورت USB Type-C، اسکنر اثر انگشت، اسپیکر استریو و فلاش دوگانه دوربین را مشاهده کرد؛ مواردی که کاملا با تصاویر فاش‌شده قبلی همخوانی دارند.
سونی کنفرانسی در تاریخ 11 شهریور تدارک دیده است که به احتمال زیاد به معرفی پرچمدار جدیدش اختصاص خواهد یافت. حال باید دید که در آن شب Xperia XR روی صحنه می‌درخشد یا لقب پرچمدار سونی به گوشی دیگری داده می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۵/۶/۳۰
چرا الکی سونی سامسونگ میکنید الان تو زمانی هستیم که نمیتونسم بگیم کدوم بهتره الان شرکتی مثل هوواوی هم گوشیای خوبی شذه رقابت رفته بالا همه هر لحظه گوشی با امکانات جدید سوپرایز میکنه دنیا رو بحث زیبایی سلیقه ای هستش ولی از نظر قدرت گوشیه ضعیف دیگه وجود نداره هر گوشی بالای 1/5 میلیون رو حداقل 4 سال میشه استفاده کرد

h4m1d

۱۳۹۵/۵/۳۱
محمد رضا یه سر به صفحه گوشی های سامسونگ بزن شاید بیشتر با سامسونگ دو تا دو تا گوشی هاش آشنا بشی

mahdi

۱۳۹۵/۵/۱۹
در تمامی بنچمارک ها و آخرین اطلاعات درز شده اندازه صفحه نمایش گوشی عددی بین 5.1 تا 5.2 ذکر شده...
عدد 5 دقیق برای این گوشی رو اولین باره که دارم میبینم...

h.seyedi

۱۳۹۵/۵/۱۹
به خاطر اسپیکر استریو

پویا

۱۳۹۵/۵/۱۹
دوست عزیز حرفاتون خنده داره
البته فکر کنم sony را با سامسونگ اشتباه گرفتین
اونکه گوشیاش بدرد نخور سامسونگ