خانهاخبار
نظرسنجی: آیا شما جزو خریداران گلکسی نوت 7 سامسونگ هستید؟

نظرسنجی: آیا شما جزو خریداران گلکسی نوت 7 سامسونگ هستید؟

گلکسی نوت 7 سامسونگ بدون شک گوشی رده‌بالایی‌ست با مشخصاتی جذاب و قیمتی بالا. به نظر شما این گوشی گزینه مناسبی برای خرید است؟
۱۳۹۵/۶/۸

چندی پیش سامسونگ پرچمدار سری نوت خود را معرفی کرد؛ گوشی هوشمندی که مدت‌ها بود شایعات بسیاری را در فضای مجازی به خود اختصاص داده بود. همانطور که احتمالا می‌دانید سامسونگ همیشه قدرتمندترین سخت‌افزار خود را در گوشی‌های سری نوت به کار می‌برد تا طرفداران پروپاقرص خود را راضی نگه دارد و بدون اغراق می‌توان گفت که پرچمدار سری نوت همیشه یکی از بی‌رقیب‌ترین فبلت‌های بازار است.

image

نوت 7 سامسونگ نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن QHD دارد و از تراشه قدرتمند سامسونگ، اگزینوس 8893 در کنار 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. بدنه این گوشی با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود، دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی و 5 مگاپیکسلی سلفی دارد، به باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی مجهز است و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب پرچمدار سری نوت سامسونگ اسکنر عنبیه چشم است. این گوشی در حال حاضر با قیمت دو میلیون و 899 هزار تومان در کشورمان پیش فروش می‌شود.

البته در روزهای اخیر نیز خبرهای نه چندان جالبی در مورد این گوشی به اشتراک گذاشته شده است؛ مشکلاتی همچون گیر کردن قلم در نوت 7 یا خراشیده شدن نمایشگر نوت 7.

احتمالا از طرفی با دیدن چنین ویژگی‌هایی در صف خریداران این گوشی قرار گرفته‌اید و از طرف دیگر در حال دست‌ و پنجه نرم کردن با وسوسه خرید نوت 7 سامسونگ به خاطر قیمت بالای آن و همچنین بررسی مشکلات ذکر شده برای آن هستید. حالا ما می خواهیم نظر شما را در این باره جویا شویم و ببینیم آیا شما هم جز کسانی هستید که با ورود این گوشی به ایران آن را خریداری می کنید یا اینکه تمایل زیادی به خرید پرچمدار سری نوت سامسونگ ندارید.

برای آشنایی بیشتر با این گوشی می‌توانید بررسی اولیه گلکسی نوت 7 سامسونگ را مشاهده کنید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (100 نظر)

جابر

۱۳۹۶/۱/۹
من نوت سون خريدم ولي فروختمش به خاطر باتريش الان سون پلاس خريدم ولي از نوت بيشتر رازي بودم

میلاد

۱۳۹۵/۷/۱۲
بدون هیچگونه تعصب خاص روی برندها با توجه به سابقه و تولیدات قبلی سامسونگ هم در بخش تلفن همراه و هم محصولات الکترونیکی دیگر این شرکت، باز هم ارزش خرید داره منتظر سری جدید نوت هستم.
من بطور تخصصی روی محصولات سامسونگ و برندهای دیگر تحقیق میکنم.(تخصص الکترونیک-مخابرات)IT

ناشناس

۱۳۹۵/۶/۲۲
آیفون ۷ خریدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ داداش اشتباه نمیکنی تازه پیش فروشش شروع شده چطوری شما خریدینه!!!!!!!!!!!!!

ناشناس

۱۳۹۵/۶/۲۲
بیا شروع کردن دوباره برادر من مردم عقل دارن شعور دارن بد و خوب را هم تشخیص میدن بخرن یا نخرن مختارن شما تشخیص میدی بده خوب نخر کسی اجبار به خریدنت نکرده سلایق متفاوته از دیدگاه جنابعالی بد ولی از نظر من عالیه البته نه با این باتری اصلاح شده این گوشی .

ناشناس

۱۳۹۵/۶/۲۲
من مدت سه ماه اندروید را رها کردم ویه آیفون خریدم ولی انصافا توی این مدت دیونه شدم از بس محدودیت داشت خلاصه کلام با ضرر دادمش رفت الان هم منتظر نوت۷ هستم امیدوارم نسخه جدیدش زودتر بیاد خدایی نوت یه چیز دیگست. البته آیفون هم گوشی بسیار خوبیه ولی من نوت رو خیلی بیشتر می پسندم