خانهاخبار
تماشا کنید: ویدیویی از نمونه هدفون آیفون 7 با درگاه لایتنینگ

تماشا کنید: ویدیویی از نمونه هدفون آیفون 7 با درگاه لایتنینگ

هدفون آیفون 7 خود به تنهایی بخش زیادی از بار شایعات در مورد این گوشی را به دوش می‌کشد. خبر غیر رسمی حذف درگاه هدفون از این گوشی ماجراهای زیادی را پدید آورده و در تازه‌ترین خبر ویدیویی منتشر شده که یک هدفون اپل مجهز به پورت لایتنینگ را بررسی می‌کند.
۱۳۹۵/۵/۱۶

در مورد حذف درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون از آیفون ۷ و حواشی مربوط به آن خبرهای زیادی منتشر شده است. اینکه آیا واقعا این اقدام به نفع مصرف کننده نهایی خواهد بود یا خیر هنوز مشخص نیست. اما به احتمال قریب به یقین خبری از درگاه هدفون در آیفون ۷ نیست و هدفون قرار گرفته در جعبه این گوشی نیز یا باید به پورت لایتنینگ مجهز باشد یا باید با یک آداپتور تبدیل کننده پورت هدفون به لایتنینگ عرضه شود.

حالا ویدیویی منتشر شده که ظاهرا یک هدفون لایتنینگ مربوط به آیفون ۷ را به تصویر می‌کشد. این هدفون کاملا مشابه هدفون اصلی آیفون است با این تفاوت که درگاه آن به لایتنینگ تغییر کرده است. با این وجود باز هم نمی‌توان مطمئن شد که این نمونه نهایی هدفون آیفون ۷ است. همچنان این احتمال وجود دارد که اپل به جای قرار دادن هدفونی با پورت لایتنینگ، به قرار دادن یک آداپتور تبدیل بسنده کند. از طرفی وجود یک آداپتور تبدیل می‌تواند صرفه بیشتری برای کاربر داشته باشد چراکه هنوز کمپانی‌های برتر در این زمینه اقدام به تولید هدفون و هدست‌هایی با پورت لایتنینگ نکرده‌اند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)