خانهاخبار
اولین عکس‌ها و ویدیوی منتشر شده از نسخه عملیاتی آیفون 7

اولین عکس‌ها و ویدیوی منتشر شده از نسخه عملیاتی آیفون 7

با نزدیک شدن به روز معرفی آیفون 7، شایعات درباره این گوشی نیز قوت می‌گیرد. به نظر می‌رسد دیگر شایعات به نسخه نهایی آیفون 7 بسیار نزدیک شده و تصاویر و ویدیوهای منتشر شده از این گوشی، تا حد زیادی واقعی باشند.
۱۳۹۵/۵/۱۴

تا به امروز تمامی عکس‌های منتشر شده از آیفون با به صورت ماکت و سه بعدی بوده و یا اینکه شبیه به نسخه واقعی آیفون نبوده است. اما امروز عکس‌ها و ویدیویی جدید از آیفون ۷ منتشر شده که به نظر می‌رسد همان نسخه‌ای باشد که انتظار داریم شهریور معرفی شود.

در عکس‌های زیر همانطور که انتظار داشتیم، جک هدفون حذف شده و نوار آنتن آیفون ۷ به گوشه‌های این دستگاه منتقل شده است. در پایین دستگاه شاهد دو اسپیکر خواهیم بود که نشان از صدای استریو در این گوشی دارد. ضمنا دوربین آیفون ۷ نیز نسبت به نسخه‌های قبل بزرگ‌تر شده است. 

اما اگر این نسخه واقعی باشد، اپلیکیشن‌هایی که به منظور تست روی آن قرار گرفته اند هم در نوع خود جالب است. اپلیکیشن‌هایی مثل دراپ تست (تست سقوط) و اپلیکیشن‌های تست کیفیت مکالمه و ... از جمله اپلیکیشن‌هایی است که به نظر می‌رسد برای تست نسخه نهایی آیفون از آن استفاده خواهد شد.

در زیر ویدیوی منتسب به نسخه اولیه آیفون ۷ منتشر شده است را می‌توانید مشاهده کنید:

نظر شما درباره آیفون ۷ چیست؟ آیا تصاویر منتشر شده واقعی است؟ آیا آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس می‌توانند رقبای هم‌تراز خود را در سامسونگ شکست دهند؟

Author: Milad Ehrampoush - For CES 2017 Credentials.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مرتضی

۱۳۹۵/۵/۱۷
خالی بندیه
هنوز هیچ عکس یا حتی اسمی از مدل بعدی آیفون پخش نشده اگر هم بخواد پخش بشه سایت اپل اولین جاییه که پخش میکنه

سینا

۱۳۹۵/۵/۱۷
زور نیست که آقا نخر چرت و پرت هم نگین طراحی امریکا رو با چین و کره مقایسه نکنین

Arian.A

۱۳۹۵/۵/۱۶
خیلی زشته
متاسفم برای اپل
پ ن : ( البته هنوز قطعی نیست )

yh

۱۳۹۵/۵/۱۶
همین آیفون 6s هستش و به نظر من هم قشنگتر شده و فروش خوبی خواهد داشت... آیفون طراحی آرگونومی بسیار خوبی داره و نیاز به تغییر نداره برا همین عوضش نکردن و دلیل دیگش هم اینه که میخواد تغییرات اساسی رو در دهمین سالگرد معرفی آیفون که سال دیگست انجام بده....دقت هم بکنید خیلی از گوشیهای دیگه هم از طراحی آیفون الهام میگیرند... اگر بد باشه این همه از روش کپی نمیکنند....گوشی باید ساده و خوش دست و شیک باشه که همه این موارد رو آیفون داره...

8

۱۳۹۵/۵/۱۶
شما ها هنوز به اپل امید دارید ؟ من که ندارم البته خیلی ها هستن که واسه دک و پز بازم آیفون میخرن !!! اشکال نداره بزار خوش باشن