خانهاخبار
Galaxy S7 edge بربام پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی 2016

Galaxy S7 edge بربام پرفروش‌ترین گوشی‌های اندرویدی 2016

در 6 ماهه نخست سال 2016 باز هم بیشترین فروش گوشی های اندرویدی از آن سامسونگ بوده است.
۱۳۹۵/۵/۱۳

همان‌طور که می‌دانید شب گذشته سامسونگ Samsung Galaxy Note7 را معرفی کرد. بااینکه در حال حاضر تمام توجه‌ها به اخبار مربوط به Note 7 است اما پرچم داران سامسونگ باز هم خبر ساز شده‌اند.

آخرین آمار منتشر شده از Strategy Analytics نشان میدهد فروش گوشی‌های اندرویدی در نیمه اول سال 2016 پرچم داران سامسونگ یعنی S7 و S7edge فروش بسیار خوبی داشته اند.

بر اساس این آمار S7 edge با 13.3 میلیون دستگاه در صدر این جدول قرار دارد و گوشی‌های J2 و S7 مقام‌های به ترتیب با 13 و 11.8 میلیون مقام‌های دوم و سوم را دارند.ساسمسونگ پیش از این نیز با حضور گسترده در بازار گوشی های هوشمند عملکرد موفقی داشته و پیش بینی می‌شود این فروش در شش ماهه دوم سال 2016 و با ورود Note 7 به بازار بیشتر از این شود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

ابی

۱۳۹۶/۶/۱۵
خدایی من قبول دارم سامسونگ تا قبل s5 هنگی بوده اما انصافا از اونجا به بعد کل گوشی های جهان رو با این تولیداش زیر سوال برده تا جایی که خیلیا از خسودی دارن میترکن

shahab .moh

۱۳۹۵/۵/۱۹
پس دوستان قبول دارن که سامسونگ قبل از اس5 هنگی بوده...خخخخ . خب تاریخ رو نمیشه عوض کرد.... اما چرا همون زمان از سامسونگ طرفداری میکردین؟!؟! مگه هنگ نمیکرد به گفته خودتون؟؟ هه . الانم همونه . و شما هم مثل همون زمان ازش طرفداری میکنید . بعد وقتی که اس 10 معرفی شد زیرش کامنت میذارین سامسونگ فقط تا اس7 مشکل داشته !!!!

ابراهیم

۱۳۹۵/۵/۱۴
واقعا آفرین به سامسونگ

امین

۱۳۹۵/۵/۱۳
از اس 5 به بعد دیگه هنگ نمیکنه.(چه بالارده جه پایین رده) این حرف ها فقط یه عادت که به جا مونده.

مهدی ر

۱۳۹۵/۵/۱۳
لطفا کسی که تا دیروز گوشی 1100 دستش بوده درباره سامسونگ اظهار نظر نکنه.