خانهاخبار
کارشناس بخش دوربین لومیا به نوکیا بازمی‌گردد

کارشناس بخش دوربین لومیا به نوکیا بازمی‌گردد

تعدیل نیروهای بخش موبایل مایکروسافت باعث شده تا کارمندان خبره این بخش در شرکت های دیگر مشغول به کار شوند. یکی از این کارمندان آلاکارهوست که اکنون به شرکت سابق خود بازگشته است.
۱۳۹۵/۵/۱۲

مایکروسافت این روزها در حال کم کردن نیروهای بخش ویندوز فون خود است و پس از اخراج بخش زیادی از افراد این بخش، این شرکت بازهم 2850 نفر دیگر را نیز تعدیل کرد تا بخش سخت‌افزار موبایل خود را بازهم کوچکتر کند. درحالی که کارکنان سابق نوکیا هم، به عنوان بخشی از قرارداد به مایکروسافت واگذار شده بودند، از این تعدیل مستثنی نیستند، اکنون برخی از آنها به دنبال فرصت‌های دیگری هستند. طبق گزارش‌های رسیده، کارشناس ارشد بخش دوربین مایکروسافت، Juha Alakarhu از این شرکت جدا شده تا به نوکیا بازگردد.

image

آلاکارهو پیشتر در توسعه تکنولوژی PureView نوکیا همکاری می‌کرد و معمولا در کنفرانس‌های خبری این شرکت برای ارائه توضیحات در مورد پیشرفت‌های بخش دوربین ظاهر می‌شد. حالا آلاکارهو قرار است در نوکیا روی واقعیت مجازی، در نقش رئیس بخش دوربین Ozo VR نوکیا کار کند. این فرد تنها کسی نیست که بخش دوربین مایکروسافت را ترک می‌کند. رئیس بخش عکاسی لومیا، Ari Partinen، نیز چند ماه پس از اعلام خبر تصاحب نوکیا توسط مایکروسافت، این شرکت را به مقصد اپل ترک کرد. پارتینن در کنار آلاکارهو و چند نفر دیگر از جمله کسانی بودند که مقاله‌ای در ارتباط با تکنولوژی PureView نوکیا منتشر کرده بودند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۵/۱۲
اولا که برای دفعه صد هزاروم این نوکیا اون نوکیا دوست داشتنی قدیم نیست. فقط یک اسم تحت اختیار فاکس کانه. اونم که زیر مجموعه اپله. دوما تعدیل نیرو بخش موبایل مایکروسافت برای اینه که تولید و طراحی موبایل سپرده شده دست تیم surface و با کنار رفتن لومیا نیازی بهش وجود نداره. سوما مایکروسافت مگه چقد کارمند لازم داره برای ساخت یه موبایل. اینجا یه گروه 5 نفره دارن موبایل اندرویدی میسازن بدون مجوز گوگل و تازه پول سیستم عاملم میگیرن بعد 2800 نفر ادم کافی نیست؟ و اخر اینکه نوکیا تو فنلاند کارش و از سر گرفته. الان طرفدار نوکیا باشید انگار طرفدار اپل هستید. برین ببینین کارمنداش کجا دارن کار میکنن.

amirardalan

۱۳۹۵/۵/۱۲
کجایی نوکیا با دوریبن carl zeis :'((((

Armin

۱۳۹۵/۵/۱۲
مثل اینکه قراره نوکیا بترکونه گوشیش که آندروید دوربین هم که ok