خانهاخبار
آیا آیفون 7 ضد آب خواهد بود؟

آیا آیفون 7 ضد آب خواهد بود؟

یکی از ویژگی‌هایی که طرفداران آیفون سالهاست در انتظار آن هستند، توانایی مقاومت در برابر نفوذ آب است. با توجه به نزدیک بودن معرفی آیفون‌های جدید حالا ویژگی ضد آب بودن یکی از جدی‌ترین شایعاتی است که در مورد این گوشی‌ها وجود دارد. اما آیا اپل سرانجام تصمیم می‌گیرد که پرچمداران خود را به گواهینامه‌های مربوط مجهز کند؟
۱۳۹۵/۵/۱۲

اگر امید دارید که آیفون ۷ به گواهینامه IP68 مجهز باشد تا بتوانید از آن در استخر و حمام استفاده کنید باید این آرزو را به سال‌های آینده موکول کنید. در شبکه اجتماعی Weibo اطلاعاتی از خط تولید آیفون ۷ در کارخانه فاکسکان درز پیدا کرده که نشان می‌دهد پرچمدار آینده اپل به دکمه هوم لمسی مجهز است اما خبری از ضد آب بودن، همانند شرایطی که در گلکسی S7 و S7 edge سامسونگ وجود دارد، نیست. پرچمداران امسال سامسونگ به گواهینامه IP68 مجهز هستند و می‌توانند تا ۳۰ دقیقه در عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورند.

image

اما در مورد دکمه هوم لمسی آیفون ۷ گفته شده که به‌لطف ویژگی الکترومغناطیس، هنگام لمس آن همچنان حس فشار دادن یک دکمه فیزیکی به کاربر القا خواهد شد.

در بخشی دیگر از شایعات جدید در مورد آیفون ۷ به رنگ اسپیس بلک آن نیز اشاره شده است. انتظار می‌رود این رنگ شبیه به رنگ مدل مشکی آیفون ۵ باشد. ضمن اینکه وجود رنگ‌های گلد و رزگلد نیز در آیفون ۷ قطعی به‌نظر می‌رسد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Arman

۱۳۹۵/۵/۱۳
كسى نگفته حذف كرده استاد تو با اين شايعه پراكنيت گور فكر و انديشه رو كندى

amir

۱۳۹۵/۵/۱۲
dadash 2 mah sab kon jadidesho begir motmaen bash tavanayi mamnoyiyat iphone o nadarn avalashe ke darn sakht migirn

محسن

۱۳۹۵/۵/۱۲
نوت5 بخر

حسام

۱۳۹۵/۵/۱۲
اتفاقا جی اس ام طرفدار آیفونه و بیشترین مطالب رو درباره آیفون می گذاره از روش تشخیص شارژر و هدفون اصل آیفون تا سرنوست وآینده اپل(توسایتش برو اخبار گذشته رو ببین) حالا یه بار حقیقت رو گفته ناراحتی

mohammadreza.n

۱۳۹۵/۵/۱۲
NOTE7 بخر