خانهاخبار
منتظر عرضه جیلبریک Untethered برای iOS 9.3.3 نباشید

منتظر عرضه جیلبریک Untethered برای iOS 9.3.3 نباشید

تیم چینی Pangu اعلام کرده که برنامه‌ای برای انتشار جیلبریک آنتترد آی او اس 9.3.3 ندارد. همچنین آنها روزهای گذشته خبر دادند که جیلبریک 9.3.3 را برای دستگاه‌های 32 بیتی نیز عرضه نخواهند کرد.
۱۳۹۵/۵/۱۲

تیم Pangu که هفته گذشته جیلبریک آی‌او‌اس ۹.۳.۳ را عرضه کرد اعلام کرده که برنامه‌ای برای انتشار این جیلبریک به‌صورت untethered ندارد. همانطور که اطلاع دارید جیلبریک عرضه شده به‌صورت Semi tethered بود، بدین معنی که در صورت ری‌استارت شدن دستگاه هیچ‌یک از توییک‌ها و برنامه‌های نصب شده اجرا نمی‌شود تا کاربر مجددا مراحل جیلبریک را طی کند.

image

بسیاری از کاربران با این امید که جیلبریک آنتترد این نسخه عرضه شود از جیلبریک دستگاه‌شان خودداری کرده بودند. Pangu روزهای گذشته اعلام کرده بود که برای دستگاه‌های ۳۲ بیتی نیز جیلبریک ۹.۳.۳ را عرضه نمی‌کند. احتمال دارد که این تیم در اندیشه حفظ حفره‌های موجود برای جیلبریک آی‌اواس ۱۰ است. چراکه اگر جیلبریک آنتترد ۹.۳.۳ را منتشر کند بدون شک اپل بلافاصله حفره امنیتی موجود را برطرف کرده تا جلوی جیلبریک آن گرفته شود.

لازم به ذکر است که جیلبریک Semi tethered عرضه شده توسط Pangu بخصوص روی آیفون 6s و 6s Plus با مشکلاتی مواجه است و چندان پایدار نیست. درصورتی که قصد دارید آی‌دیوایس خود را روی این نسخه جیلبریک کنید توصیه ما به شما این است که حتی الامکان از این کار خودداری کنید. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)