خانهاخبار
انتشار اندروید 7 از ماه آینده و خبر بد برای دارندگان نکسوس 5!

انتشار اندروید 7 از ماه آینده و خبر بد برای دارندگان نکسوس 5!

اگر شما هم مثل ما در انتظار معرفی اندروید نوگت هستید، خبر خوشی برایتان داریم: یک ماه دیگر رسما عرضه می‌شود. اما اگر کاربر Nexus 5 هستید، خبر بدی برایتان داریم: گوشی شما فعلا به اندروید 7 آپدیت نمی‌شود.
۱۳۹۵/۵/۱۰

به گفته ایوان بلس، صاحب اکانت evleaks، گوگل ماه آینده در کنار آپدیت امنیتی ماه اوت، اندروید نوگت را هم منتشر می‌کند. او همچنین گفته که نکسوس 5 این آپدیت را دریافت نمی‌کند.

معمولا هر اندروید جدید، نکسوس جدید هم با خود می‌آورد. امسال اچ‌تی‌سی در حال ساخت دو نکسوس است؛ یکی 5.2 اینچی و پلاستیکی که با نام Sailfish شناخته می‌شود و دیگری فلزی و 5.5 اینچی که Marlin نام دارد. باید اواخر پاییز یا اوایل زمستان امسال منتظر این دو گوشی باشیم. بد نیست یادآوری کنیم که اولین گوشی نکسوس را هم اچ‌تی‌سی تولید کرده بود.

image

اخیرا آقایی به اسم برایان مویانو تصویری منتشر کرده از اندروید 7 که برای تست داخلی روی نکسوس 6P منتشر شده است. در شماره ساخت آن به جای P، به معنای Preview (پیش‌نمایش)، از R، به معنای Release (انتشار)، استفاده شده. موبانو گفته که برای آن‌که از اندروید 7 به اندروید مارشمالو برگردد، فایلی 49 مگابایتی روی گوشی‌اش دریافت کرده است.

همه این‌ها یعنی به زودی اندروید 7 و نکسوس 6P نهایی می‌شوند، منتظر باشید!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

محمد-نکا

۱۳۹۵/۵/۱۳
آقایyhعزیز که گفتی حرفم چه ربطی به اچ تی سی داشت برو متن رو به احترام اچ تی سی ده بار بخون ببین گفته نکسوس دریافت نمیکنه!!!
نکسوس رو که سونی نمیزنه خوشتیپ

reza.mllt

۱۳۹۵/۵/۱۱
نه دوست عزیز فقط برای نکسوس ها یک ماه دیگه منتشتر میشه و برای گوشیهای دیگه ،فکر نکنم زودتر از اخرای پاییز باشه اونم نه برای همه

hashtakgholi

۱۳۹۵/۵/۱۱
حالا نکه وای اچ همیشه مرتبط نظر میددن

hashtakgholi

۱۳۹۵/۵/۱۱
کاستوم زدن بهترین اسون ترین کاره

hashtakgholi

۱۳۹۵/۵/۱۱
داداش کاستوم سیانوزن بزن از اندروید خالص هم خیلی بهتر و سریع تره
تازه واسه نکسوس به دلیل انلاک بودن بوت لودرش فلش زدن رام خیلی اسون تر از گوشی های دیگس