خانهاخبار
لپ‌تاپ‌های جدید وایو؛ ظاهری جذاب، قیمتی گران

لپ‌تاپ‌های جدید وایو؛ ظاهری جذاب، قیمتی گران

VAIO از سری جدید لپ‌تاپ‌های C15 رونمایی کرد، لپ‌تاپ‌هایی که برجسته‌ترین مشخه آنها رنگ آمیزی جدید و متفاوتشان است.
۱۳۹۵/۵/۶

لپ‌تاپ‌های VAIO همیشه یکی از بهترین‌های بازار بودند و هستند. اگرچه این لپ‌تاپ‌ها به نسبت قیمت گرانی دارند، کمتر کسی از داشتن آنها پشیمان شده است.

سری C15 لپ‌تاپ‌های وایو، که به تازگی معرفی شده‌اند، علاوه بر کیفیت بالا و قیمت گران‌شان، با رنگ‌آمیزی جدید به بازار عرضه شده‌اند که آنها را از سایر لپ‌تاپ‌ها متمایز می‌سازد. لپ‌تاپ‌های C15 وایو با رنگ‌های سفید/مسی، سرمه‌ای/خاکستری، زرد/سیاه، نارنجی/خاکی در دسترس کاربران قرا گرفته است و وایو آنها را با لقب Fashionable PC توصیف می‌کند.

مدل معمولی C15 نمایشگر 15.5 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل، 4 گیگابایت رم و پردازنده 3215U سلرون اینتل را در اختیار دارد و با قیمتی حدود 640 دلار به فروش می‌رسد. البته کاربران این لپ‌تاپ را با مشخصاتی مثل نمایشگر Full HD، پردازنده i3 اینتل و 8 گیگابایت حافظه رم نیز خریداری کنند اما هزینه این ارتقا گزاف خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۵/۸
قیمت ها کاملا معقولانه و مناسب هستن ما ضعیفیم. اونا کارمندشون ماهی ده هزار دلار حقوق میگیره ما کارمندمون ماهی 300 دلار تا 700 دلار حقوق میگیره. طبیعیه که این مبالغ ناچیز برای ما زیاد باشه. از طرفی این قیمت بالا مقداریش به خاطر برنده و مقداریش به علت کیفیت بالا و اصالت قطعه ست.

امیرحسین

۱۳۹۵/۵/۸
این طراحی کجاش جذابه؟؟؟ سونی در زمینه ی لپ تاپ فقط و فقط نون برند بودنش رو می خوره. وگرنه برندهای دیگه با همین مشخصات فنی قیمت ها و کیفیت ساخت بهتری دارن. مخصوصا ایسوس و لنوو برای ویندوزی ها و مک بوک

fatemehj

۱۳۹۵/۵/۷
چنده قیمت این لپ تاپ الان؟؟؟

ایلیا

۱۳۹۵/۵/۷
سونی چرا وایو رو از دست دادی، بهترین لپ تاپ بازار بود و هست

AM

۱۳۹۵/۵/۷
وایو که متعلق به سونی نیست...مگه واگذار نکرده؟