خانهاخبار
فناوری TST سامسونگ چگونه کار می‌کند؟

فناوری TST سامسونگ چگونه کار می‌کند؟

سامسونگ فناوری جدیدی به نام Turbo Speed Technology را معرفی کرده‌ است که موجب افزایش عملکرد دستگاه می‌شود بدون اینکه نیازی به افزایش حافظه رم و استفاده از پردازنده سریع‌تر باشد.
۱۳۹۵/۵/۸

همزمان با معرفی Galaxy J2 و Galaxy J2 Pro، سامسونگ فناوری جدیدی به نام Turbo Speed Technology را معرفی کرد که کمک می‌کند تا عملکرد حافظه رم در زمان اجرای اپلیکیشن‌ها و مولتی‌تسکینگ بهبود یابد و بهره‌وری حافظه افزایش پیدا کند.

در ویدئوی زیر سامسونگ توضیح می‌دهد که Turbo Speed Technology چگونه باعث افزایش سرعت و عملکرد دستگاه می‌شود، بدون اینکه به حافظه رم بیشتر و پردازنده سریع‌تر نیازی وجود داشته باشد.

مهندسان سامسونگ با کاهش اندازه اپلیکیشن‌ها، مدیریت رم بهتر و آزادسازی هوشمند حافظه در سیستم عامل، کرنل و سخت‌افزار توانسته‌اند کاری کنند تا گوشی با 2 گیگابایت رم، اپلیکیشن‌ها را 40 درصد سریع‌تر از گوشی با 4 گیگابایت رم اجرا کند. با این فرض، انتظار داریم عملکرد Galaxy J2 Pro بعضی از بخش‌ها حتی از Galaxy S7 نیز بهتر باشد!

اگر ادعای سامسونگ در تاثیرگذاری Turbo Speed Technology درست باشد پس دیگر نیازی به افزایش حافظه رم در گوشی‌های پرچمدارش وجود نخواهد داشت و بخشی از مشکل با این فناوری قابل حل است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

hashtakgholi

۱۳۹۵/۵/۱۰
داداش خدایی تا حالا ساسونگ دستت گرفتی
سمسونگ با رم یک و نیمم واسه چند سال هیچ هنگی نداره
حالا بماند که ام 9 شما از همون روز دومش هنگی بود

hashtakgholi

۱۳۹۵/۵/۱۰
خدایی یک فناوری میشه از اچ تی سی نام ببری

yh

۱۳۹۵/۵/۱۰
از صبح دپرس بودم متظر بودم بیای بخندیم خخخ

قلی

۱۳۹۵/۵/۱۰
اپل که خودش کپی فناوری 3 سال پیش شرکت های دیگه اس خخخ
کاش آگاهانه نظر بدیم
جهان در دوراهی استثمار و تکنولوژی
این مقاله رو حتما بخون

mohammadreza.n

۱۳۹۵/۵/۱۰
باز این اومد:)هنوز گوشی معرفی نشده تو میگی رمش 4 گیگه ازش انتقاد کردن؟:)من هر جا خوندم گفتن رمش 6 گیگه.درضمن اگه این فناوری واقعا همون طوری باشه که سامسونگ گفته با همون رم 4 اپل باید بدوه تا برسه با رم 6 که کلا باید جمع کنه بره.بقیه شرکت ها هم مثل همیشه به روی خودشون نمیارن گوشی می زنن:)