خانهاخبار
احتمالا اپل واچ جدید هم در کنار آیفون 7 رونمایی می‌شود

احتمالا اپل واچ جدید هم در کنار آیفون 7 رونمایی می‌شود

در حالی که نسل اول اپل‌واچ فروش بسیار بیشتری از تخمین تحلیلگران داشت، همه منتظرند اپل نسل دوم ساعت‌های هوشمند خود را هم معرفی کند.
۱۳۹۵/۵/۸
image

بیش از یک سال از عرضه نسل اول اپل‌واچ می‌گذرد، و تازه خبر از رونمایی نسل دوم آن به گوش می‌رسد.

امیدوارانه که نگاه کنیم، اپل واچ 2 یا S طراحی متفاوتی خواهد داشت، کمی باریک‌تر و کم‌حجم‌تر می‌شود و شاید کمی خمیدگی‌هایش بیشتر باشد. از آن مهم‌تر، نباید  شکایت‌هایی را که از باتری اپل‌واچ می‌شد، نادیده بگیریم. اما با همه این حرف‌ها، به نظر نمی‌رسد که نسل بعد اپل‌واچ تغییر زیادی داشته باشد و انگار بیشتر تغییرات در طراحی چیپ‌ست باشد.

اپل واچ بعدی احتمالا LTE، GPS، عمر باتری بیشتر و عملکرد سریع‌تری خواهد داشت. به احتمال زیاد اپل هفته آخر شهریور، در کنار آیفون 7 از اپل‌واچ بعدی هم رونمایی کند. البته شایعاتی هم به گوش می‌رسد که خبر از رونمایی از اپل‌واچ در بهمن یا اسفند امسال می‌دهند. بقیه محصولات اپل (یعنی مک‌بوک پرو، آی‌پد و آی‌مک) احتمالا در فصل پاییز به روز می‌شوند. باید منتظر ماند و دید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

shahrokh17

۱۳۹۵/۵/۲۱
با سلام
من طرفدار برند اپل هستم.
ولي از بعضي دوستان كه ميگن تو كه پول نداري بخري و نداري نظر نده واقعا نااميد شدم.
چه ربطي داره به داشتن و نداشتن يك محصول. پس ما خونه نداريم نميتونيم بگيم دوست داريم خونمون چه شكلي باشه؟؟!!
كسي كه يك محصول رو نداره بازم ميتونه در موردش نظر بده...

amir1975

۱۳۹۵/۵/۱۱
از قدیم گفتن کافر همه را به کیش خود پندارد...
شاید برای شما آرزو باشه، برای من اسمارت واچ اسباب بازیه. ترجیح میدم یک برند کلاسیک که خز! نشده و رو دست هر کسی نباشه مثل پتک فیلیپ بخرم.

عباس

۱۳۹۵/۵/۱۰
دوست عزیز زود قضاوت نکن . چون هزینه اش رو نداری و نمیتونی بخری تو سر مال نزن . بخر و امکاناتش رو ببین بعد قاضی شو و داوری کن .از روی تصویر قضاوت نکن . همان هوآوی رو هم تصویرش رو دیدی و قضاوت در موردش می کنی . این مدل از ساعتها با بند فلزی ، چرم ، اسپرت و بندهای دیگه ارائه شده .

amir1975

۱۳۹۵/۵/۹
جون من قیافه اش رو نگاه کنید : با بدنه و بند لاستیکی عین یک اسباب بازی موزیکاله (3 تا 5000 تومن!!) که برای بچه های 3-4 ساله میخرن! هیچ عاقلی اینو نمیخره بعنوان ساعت ببنده مگر مغزش رو شستشو داده باشن.
حالا این رو مقایسه کنید با اسمارت واچ هواوی : زیبا و با وقار، بند چرم، بدنه طلا... بوی چرم و جلای فلز در مقابل بوی لاستیک و جلای پلاستیک !!!!!!!!