خانهاخبار
Google Phone از تماس‌های ناخواسته جلوگیری می‌کند

Google Phone از تماس‌های ناخواسته جلوگیری می‌کند

با آپدیت جدید اپلیکیشن تماس تلفنی گوگل می‌توانید همان‌طور که بعضی ایمیل‌ها را اسپم علامت می‌زدید، شماره‌های اسپم را هم به گوگل گزارش بدهید.
۱۳۹۵/۵/۶

کاربران Nexus و Android One همیشه یک ابزار کارآمد در گوشی خود داشته‌اند: اپلیکیشن Google Phone؛ اپلیکیشنی که با بهره‌بردن از موتور جستجوی گوگل کار با آن بسیار راحت است. حالا Google Phone ویژگی جدیدی به خود اضافه کرده: جلوگیری از تماس‌های ناخواسته.

گوگل اعلام کرده که در آپدیت بعدی اپلیکیشن Phone، با نشانه‌ای قرمز متوجه می‌شوید که آن تماس ممکن است اسپم باشد. علاوه بر آن، می‌توانید به تاریخچه تماس‌هایتان مراجعه کنید و کنار شماره‌ها علامت پرچم بگذارید تا از این به بعد اسپم شناخته شوند. گوگل گفته که باید Caller ID خودتان را روشن کنید تا از اسپم‌ها در امان بمانید.
image
 
به نظر می‌رسد گوگل پایگاه داده‌های بزرگی از تماس‌های اسپم دارد، چون سال‌هاست فیلتر تماس‌های ناخواسته جزئی از پروژه Google Voice است. احتمالا گوگل شماره‌های زیادی را در داده‌های خود به عنوان اسپم ثبت کرده است و حالا می‌خواهد از این داده‌هایش استفاده کند.
 
گوگل می‌گوید این اپلیکیشن برای دستگاه‌های Nexus و Android One ساخته شده است. البته اپلیکیشن Google Phone روی دستگاه‌های غیرنکسوس هم در دسترس است؛ می توانید به گوگل‌پلی بروید و آپدیت جدیدش را دریافت کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hmd_zar

۱۳۹۵/۵/۶
با سلام وتشکر از شما.