خانهاخبار
فبلت 6.6 اینچی هوآوی اول اوت رونمایی می‌شود

فبلت 6.6 اینچی هوآوی اول اوت رونمایی می‌شود

آنر نوت 8 هوآوی با نمایشگر 6.6 اینچی کمتر از یک هفته دیگر رونمایی می‌شود؛ فبلتی که رقیبی برای شیائومی می مکس به شمار می‌رود.
۱۳۹۵/۵/۶

هفته گذشته گوشی جدید هوآوی، آنر نوت 8، از رگلاتوری چین، TENNA، مجوز فروش در بازار این کشور را دریافت کرد. به نظر می‌رسد این فبلت رقیبی برای می مکس شیائومی با نمایشگر 6.44 اینچی است؛ فبلتی که فروش خوبی در چین داشته است.

گفته می‌شود آنر نوت 8 از فبلت شیائومی هم بزرگ‌تر است و نمایشگر 6.6 اینچی دارد. این قبلت روز اول ماه اوت در رویدادی توسط برند زیرمجموعه آنر در چین رونمایی می‌شود. هوآوی در تبلیغ این گوشی به رزولوشن نمایشگر آن اشاره کرده است: رزولوشتن 2K یا همان QHD.

image

طبق اطلاعات به دست آمده از TENNA مشخصات این گوشی در ادامه آمده است:

  • 4 گیگابایت رم
  • 64 گیگابایت حافظه داخلی
  • دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی
  • دوربین جلو 8 مگاپیکسلی
  • باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی
  • تراشه Kirin 955
  • اندروید 6.0 مارشمالو

احتمالا نسخه دیگری از این دستگاه با مشخصات پایین‌تر نیز تولید می‌شود؛ نسخه‌ای ارزان‌تر که احتمالا تراشه Kirin 950، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی روی خود دارد. هر دو گوشی جدید احتمالا سنسور اثر انگشت دارند و با USB Type-C عرضه می‌شوند. گفته می‌شود نسخه بزرگ‌تر قیمتی برابر با 313 دلار و نسخه کوچک‌تر قیمتی حدود 299 دلار دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حمید

۱۳۹۵/۵/۱۲
,بابا جمعشون کن بابا هواوی باید یک مشت از سامسونگ بخوره ک کپی اسم سامسونگ درمیاری مثل اس و نوت هواوی کلا اشغاله هرکی میگه هواوی اشغاله لایک کنه

kamyar

۱۳۹۵/۵/۶
نسخه بزرگتر 313 دلار نسخه کوچیکتر و به نوعی ضعیفتر 299 دلار ینی فاصله قیمتیشون 14 دلاره که اگه حساب کنیم میشه50 تومن حالا خیلیم زیاد گفتم.اونوخ میاد ایران نسخه کوچیک با بزرگش کم کم 150 200 تومن فاصله دارن.کاش حقوق مارو هم اینجوری حساب کنن