خانهاخبار
شیائومی این بار با لپ‌تاپ وارد می‌شود

شیائومی این بار با لپ‌تاپ وارد می‌شود

شرکت شیائومی، که به تازگی جشن سالگرد خود را در هند برپا کرده، به کاربران خود مژده یک محصول جدید در سال 2016 را داده بود. اکنون تصویر منتشرشده از لپ‌تاپ شیائومی نوید دستگاهی سبک و شیک را به ما می‌دهد. اینکه یک برند تولیدکننده گوشی دست به تولید لپ‌تاپ زده کمی جای تامل دارد که در این مطلب به آن می‌پردازیم.
۱۳۹۵/۵/۶

چندی پیش شایعاتی درمورد تولید یک لپ‌تاپ باریک و سبک توسط غول چینی پخش شد. به نظر می‌رسد سیاست کلی شرکت شیائومی در‌باره قیمت پایین گوشی در مقابل سخت‌افزار قوی در خط تولید لپ‌تاپ این شرکت هم ادامه داشته باشد.

تصویر لورفته از لپ‌تاپ شیائومی نشان‌دهنده ویژگی قابل حمل و بدنه تمام‌استیل دستگاه در هردو مدل استاندارد و پرو است. در نشست‌های قبلی این شرکت قیمت حدودی بازار و مشخصات این محصول معلوم شده بود.

image
image

مدل استاندارد با مشخصات Intel core i5 6200U، رم 8 گیگابایتی، هارد 256 گیگابایتی SSD و به احتمال قوی فاقد کارت گرافیک روانه بازار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این مدل حدود 600 دلار قیمت داشته باشد.

image

اما برای مدل پرو منتظر قیمت حدودی 1000 دلاری هستیم که به سخت‌افزار قدرتمند Intel core i7 6700HQ، رم 16 گیگابایتی، حافظه 512 گیگابایتی SSD، پردازنده گرافیکی  NVIDIA GeForce GTX 970M با 4 گیگابایت حافظه گرافیکی مجهز شده و عمر باتری این دستگاه 6 ساعت اعلام شده است.

image

طبق تصویر لورفته، به نظر می‌رسد هر دو مدل به پورت USB Type-C مجهز شده باشند. این دستگاه احتمالا رقیب اصلی MacBook Pro ،Lenovo Yoga700 و سری Zenbook شرکت ایسوس است.

نکته اصلی اینجاست که شیائومی دست روی لپ‌تاپ‌های پرفروش گذاشته که قیمت حدودی اعلام‌شده و مشخصات فنی دستگاه‌ها می‌تواند جایگاه خوبی برای این شرکت در بازار لپ‌تاپ به وجود بیاورد.

امروز، 27 ژوئیه، در نشست این شرکت معلوم می‌شود که آیا این تصویر یک شایعه است یا می‌تواند به واقعیت تبدیل شود.

شما فکر می‌کنید لپ‌تاپ‌های شرکت شیائومی می‌توانند بازار لپ‌تاپ را با قیمت‌های خود تکان دهند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

shahab .moh

۱۳۹۵/۵/۱۹
کجا زندگی میکنید؟ آلپ یا راکی؟!؟

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۵/۷
بابا یه صاحاب نیست تو چین اینو جمع کنه از بس اشغال زد خسته شدیم

امین

۱۳۹۵/۵/۶
970m تو اون بدنه باریک !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حتما شوخی میکنید. یعنی چطوری خنک میشه ؟
بزرگان گیمینگ با این کارت گرافیک نهایتا 2 ساعت دووم بیارن اونوقت این 6 ساعت کار میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خلیج فارس persian gulf

۱۳۹۵/۵/۶
مدل پرو واقعا عالیه
فقط هارد 512 گیگابایت درحال حاضر بنظر کم میرسه

محمد

۱۳۹۵/۵/۶
محصولات شيانومى تو بيشتر رده ها محصولات عالى هستند به طور مثال پرچمدارگوشيهاش مى٥ كه واقعا يك گوشى همه چيز تمام و زيبا هست شيانومى كمپانى هست كه براى محصولات خود وقت و دقت زيادى صرف مى كند