خانهاخبار
لیست توییک‌های سازگار با جیلبریک iOS 9.2 - 9.3.3

لیست توییک‌های سازگار با جیلبریک iOS 9.2 - 9.3.3

اگر آیفون خود را روی آی او اس 9.2 - 9.3.3 جیلبریک کرده‌اید یا قصد دارید این کار را انجام دهید، بد نیست بدانید در حال حاضر کدام یک از توییک‌های محبوب با نسخه‌های مذکور آی او اس هماهنگی دارد. در این مطلب فهرست پرکاربردترین توییک‌های آی او اس و وضعیت سازگاری آنها با iOS 9.2 - 9.3.3 آمده است.
۱۳۹۵/۵/۴

روز گذشته تیم Pangu جیلبریک tethered آی‌او‌اس 9.3.3 را عرضه کرد و خبر داد که نسخه untethered آن را نیز به زودی عرضه می‌کند. با این اتفاق باز هم تب جیلبریک کردن بین کاربران آی‌او‌اس، به‌خصوص آنهایی که مدت زیادی برای جیلبریک آخرین نسخه این سیستم عامل انتظار کشیدند، زیاد شده است. حال اگر آیفون خود را جیلبریک کرده‌اید یا قصد دارید آن را به‌زودی جیلبریک کنید، بد نیست بدانید که چه توییک‌هایی با آخرین نسخه آی‌او‌اس سازگارند.

همان طور که می‌دانید، بزرگ‌ترین مزیت جیلبریک کردن گوشی استفاده از توییک‌هایی است که کارایی آنها را هیچ اپلیکیشنی در اپ‌استور ندارد. درواقع این توییک‌ها به‌دلیل محدودیت‌های موجود در سیستم عامل و قوانین اپ‌استور ساخته شده‌اند و هرگز اپل اجازه انتشار قانونی آنها را نمی‌دهد. درنتیجه کاربران برای استفاده از آنها باید آی‌دیوایس خود را جیلبریک کنند. به طور خلاصه توییک‌ها ابزارک‌ها و برنامه‌هایی هستند که کاربری سیستم عامل را براساس سلیقه کاربر تغییر می‌دهند.

در تصویری که در انتهای مطلب مشاهده می‌کنید فهرستی از توییک‌های محبوب و پرکاربرد آی‌او‌اس آمده است. در این جدول وضعیت پشتیبانی این توییک‌ها از نسخه‌های مختلف آی‌او‌اس مشخص شده است. همچنین در ستون Device مدل دستگاهی ذکر شده که عملکرد توییک روی آن آزمایش شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)