چرا کاربران گوشیهای بدون گارانتی را ترجیح میدهند؟
بسیاری از کاربران بر این باورند که پرداخت هزینه بیشتر برای گارانتی گوشی کاری بیهوده است. اما چرا ایرانیها نسبت به گارانتی بیاعتمادند؟
۱۳۹۶/۱/۴
داغترینها
هدفونهای ناتینگ از راه رسیدند؛ باتری بهتر و قابلیت ANC
۱۴۰۳/۱/۳۰
موتورولا اج ۵۰ اولترا معرفی شد؛ بدنه چوبی و سنسور پریسکوپی
۱۴۰۳/۱/۲۸
موتورولا اج ۵۰ فیوژن به طور رسمی معرفی شد
۱۴۰۳/۱/۲۸
سری ریلمی P1 معرفی شد؛ طراحی فوقنازک و نمایشگر امولد
۱۴۰۳/۱/۲۷
Galaxy AI برای پرچمداران سال ۲۰۲۲ سامسونگ نیز عرضه خواهد شد
۱۴۰۳/۱/۲۷
هواوی Pura متولد شد؛ شروع دوباره هواوی با نگرشی تازه
۱۴۰۳/۱/۲۷
Redmi K70 Ultra در برابر Realme GT 6؛ جزئیات باتری و سرعت شارژ فاش شد
۱۴۰۳/۱/۲۷
چتبات هوش مصنوعی واتس اپ عرضه شد
۱۴۰۳/۱/۲۵
بروزرسانی One UI 6.1 به زودی برای سری گلکسی اس ۲۲ عرضه میشود
۱۴۰۳/۱/۲۴
جزئيات فنی آیفون SE 4 فاش شد؛ تراشه A16، نمایشگر اولد و فیسآیدی
۱۴۰۳/۱/۲۴
اخبار مشابه
دیدگاهها (61 نظر)
مریم
۱۳۹۸/۳/۱۳
سلام.اصلا به شرکت های گارانتی اطمینان نکنین خصوصا پارس آریاتل.دو ماهه گوشی منو گرفتن که تاچ ال سی دیش رو عوض کنن. ولی هر روز یه بهانه ای میارن.تو ایران فقط باید خودت مواظب گوشیت باشی.گارانتی اصلا پاسخگو نیست.
قاسم
۱۳۹۶/۱/۵
نظرمن بازثبت نشد
میثم
۱۳۹۶/۱/۵
هیچ احتیاجی به گارانتی نیست . گوشی رو اصولی استفاده کنید آخ نمیگه . الکی هم پول به این شرکت های مفت خور ندید .
بهنام
۱۳۹۶/۱/۵
من گوشی g2 ال جی دارم مادر بردش مشکل داشت بردمش نمایندگی برام مجانی مادر بردش تعویض کردن ولی
2 هفته طول کشید درستش کنند
روی لنز گوشی و خود گوشی چند خش انداخته بودن
کلا گارانتی ال جی بد نیست
2 هفته طول کشید درستش کنند
روی لنز گوشی و خود گوشی چند خش انداخته بودن
کلا گارانتی ال جی بد نیست
dani
۱۳۹۶/۱/۵
کاملا موافقم . شرکت های گارانتی داخلی همیشه با یک بهانه از ارائه خدمات شونه خالی میکنن حتی اگه اون اشکالی که گوشی داره توی این لیست هم نباشه و واقعا مشکل خوده گوشی باشه