خانهاخبار
اجرای طرح رجیستری تلفن همراه به تعویق افتاد

اجرای طرح رجیستری تلفن همراه به تعویق افتاد

طرح رجیستری تلفن‌ همراه قرار بود از یکم مردادماه آغاز شود، اما طبق گفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات اجرای آن فعلا به تعویق افتاده است. در ادامه همراه ما باشید.
۱۳۹۵/۵/۲

اگر یادتان باشد، زمزمه‌های اجرای طرح رجیستری موبایل مدت‌ها بود که شنیده می‌شد. از شهریور سال گذشته این موضوع و بحث‌های پیرامونی آن شدت گرفت و تا جایی پیش رفت که قرار بود این طرح به صورت قطعی از یکم مرداد ماه ۹۵ اجرا شود. حال طبق آخرین گزارش خبرگزاری ایسنا، اجرای طرح رجیستری به تعویق افتاده و دلیل اصلی آن مهیا نشدن مقدمات لازم است.


به نقل از خبرگزاری ایسنا، در حالی که پیش از این در برخی اخبار مردادماه برای آغاز اجرای طرح رجیستری اعلام شده بود، اکنون از سوی وزارت ارتباطات اعلام شده که اجرا شدن طرح رجیستری تلفن همراه پس از هماهنگی لازم بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا اجرایی و انجام خواهد شد.

image

 

فرنقی‌زاد (رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات) در خصوص طرح رجیستری تلفن همراه گفت:

از شش ماه گذشته جلسات متعددی توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزات صنعت، معدن و تجارت برگزار شده است تا تصمیم‌گیری لازم برای زمان و نحوه اجرای این طرح صورت گرفت. وی ضمن توضیح در خصوص روند این جلسات و بررسی‌های همه‌جانبه، گفت: در این جلسات مقرر گردید که پس از انجام و تمهیدات اولیه، این طرح به صورت آزمایشی اجرایی گردد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات افزود: هنوز مقدمات لازم برای اجرای طرح رجیستری تلفن همراه مهیا نشده است و قطعا قبل از اجرای طرح اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

فرنقی‌زاد در خصوص گوشی‌های خریداری‌شده توسط مردم قبل از اجرای نهایی طرح مذکور گفت: برای تلفن‌های تهیه‌شده قبل از اجرای طرح مشکلی پیش نمی‌آید و محدودیت‌های موردنظر طرح شامل گوشی‌هایی می‌شود که پس از اجرای طرح وارد کشور می‌شوند و جای نگرانی برای مردم ندارد.

این طرح با هدف مبارزه با قاچاق تلفن همراه و واردات غیرقانونی موبایل به داخل کشور صورت می‌گیرد و پس از آغاز اجرای طرح، در صورت ورود غیرقانونی گوشی تلفن همراه، اجازه فعال کردن سیم کارت روی آن داده نمی‌شود.

image

 


image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

ali

۱۳۹۵/۵/۱۵
نه دیگه طرح اجرا نشده مشکلی نیس میتونین بخرین

علی

۱۳۹۵/۵/۱۳
سلام. منم اول مرداد گوشیم یه لحظه انتنش رفت سکته ناقص رو درجا زدم.
فکرشو بکن اونایی که قاچاقی خریدن چی میشن صبح بعد ریجستری بلند شن ببینن خدمات نداره گوشیشون!؟ ??

بی نام

۱۳۹۵/۵/۱۳
h

بی نام

۱۳۹۵/۵/۱۳
فک کنم شما حتی تیتر رو هم نخوندید سریع اومدی سوال پرسیدی برادر من خوبه که اون بالا نوشتهههههه

کاظم

۱۳۹۵/۵/۸
سامسونگ سری نوتش عالیه ولی اگ نظرمنوبخوای ایفون6s