خانهاخبار
تصاویر جدید از آیفون 7 طلایی

تصاویر جدید از آیفون 7 طلایی

اگرچه خبر جمع‌آوری آیفون‌ها از بازار ایران همه را اندکی نگران کرده، این موضوع نمی‌تواند ما را از پیگیری اخبار پیرامون آیفون 7 منع کند! وب‌سایت Weibo تعداد زیادی از تصاویر آیفون 7 را همراه با آداپتور لایتنینگ گوشی افشا کرده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۵/۱

تقریبا شش هفته دیگر پرچمداران پرحاشیه اپل معرفی می‌شوند که هرچه به تاریخ رونمایی نزدیک‌ می‌شویم تنور شایعات و اخبار پیرامون این گوشی‌ها داغ‌تر می‌شود. پیش از این شاهد حضور سه گوشی آیفون 7، 7 پلاس و 7 پرو در قاب یک تصویر بودیم، اما بلافاصله شایعه وجود آیفون 7 پرو تکذیب شد و کاربران را در سردرگمی رها کرد!

image

وب‌سایت چینی Weibo یکی از فعال‌ترین تارنماها در زمینه افشای مشخصات گوشی‌های معرفی‌نشده است که مجموعه تصاویر آیفون 7 نیز از دست کاربران این وب‌سایت در امان نمانده. با توجه به تصاویری که اخیرا از این گوشی منتشر شده تقریبا از محل خطوط آنتن و حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون اطمینان داریم. لنز بزرگ دوربین هم در تصاویر افشاشده خودنمایی می‌کند که ظاهرا در نسخه‌ای از آیفون 7 پلاس با دو دوربین در پشت گوشی مواجهیم! اگر اپل با سورپرایزی بزرگ طرفداران خود را غافلگیر نکند، تا اینجای کار می‌توان از شکل و شمایل آیفون 7 اطمینان داشت.

image

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، جک 3.5 میلیمتری هدفون در پرچمداران امسال حذف شده و پورت لایتنینگ جایگزین آن می‌شود. تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید حاوی یک آداپتور است که به عنوان واسطه میان هدفون‌های معمولی و پورت لایتنینگ آیفون عمل می‌کند. بدین صورت کاربر می‌تواند هدفون موردعلاقه خود را به این درگاه وصل کند و سپس کابل را به پورت لایتنینگ گوشی وصل نماید. پس خیالتان از بابت آزادی در انتخاب هدفون دلخواه راحت باشد، زیرا در صورت خرید این گوشی باز هم می‌توان از هدفون‌هایی به جز ایرپادهای اختصاصی اپل استفاده کرد.

البته به این نکته هم دقت داشته باشید که با توجه به اخبار اخیر پیرامون جمع‌آوری آیفون از بازار احتمالا کاربران ایرانی با تاخیر شاهد حضور این غول تکنولوژی در کشور خواهند بود. متاسفانه این احتمال هم وجود دارد که مشکلات سیاسی میان دولت‌های ایران و امریکا از ورود نمایندگی رسمی اپل به کشور جلوگیری کند و هم‌وطنان نه تنها قادر به خرید آیفون 7 نباشند بلکه از داشتن پرچمداران آینده کوپرتینویی‌ها هم محروم شوند!

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا پای آیفون 7 به ایران باز می‌شود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

میلاد

۱۳۹۵/۵/۱۰
این چه حرفیه که شما میزنی؟
80 درصد وسایلی که تو روزانه باهاشون سر و کار داری، مال اسرائیله
گوشی ای که دستته، هر برندی که میخواد باشه، اصل سهامش مال اسرائیله
تلویزیون توی خونتون
مانیتورت
لوازم کیست
همشون
اونقت میای این دری وری ها را میگی؟؟؟

amir

۱۳۹۵/۵/۲
اپل بعد از 5s مسیر طراحی رو اشتباه رفت.
البته با تولید ایفون ES ی پرشی ب خاص بودن خودش كرد.
الانم ك فقط داره با خطوط انتن بازی بازی میكنه.
البته اين نظر من.
بعضي هام با دسترسي ب صفحه بزرگ تر مشتاق تر شدن.
من مصرف كننده اپل نیستم اما انصافا با این مزیت های بالایی ك اپل داره.
این طراحی مشابه در دو نسل پی در پی ی ختشه ای بر اعتبار این برند است.

yh

۱۳۹۵/۵/۲
این گوشی تو فروش رکورد میزنه کاملا مطمئم

مهرداد

۱۳۹۵/۵/۲
وایی چقدر نو اوری در طراحی چقدر فرق داره!!! :| ۵ سال همه گوشیاش مثل همن خسته هم نمیشن...

mahdi

۱۳۹۵/۵/۱
برای من سوال چرا فقط گوشیهای ایفون جمع اوری بشن یعنی اگه نمایندگی رسمی از طرف اپل تو ایران باز نشه دیگه ایفون نمیبینیم خود ایران هم میفهمه که حتی شرکت اپل بخواد درخواست بده برای ورود به ایران کلی مشکل هم تو امریکا هم تو ایران داره و کار واقعا سختی بهرحال امیدوارم کاربران این شرکت در ایران گرفتار سیاست بازی نشن