خانهاخبار
تصویر و شایعات قلم S گلکسی نوت 7: آیا قلم هم ضد آب است؟

تصویر و شایعات قلم S گلکسی نوت 7: آیا قلم هم ضد آب است؟

کمتر از دو هفته مانده به رونمایی رسمی Note 7 تصویر و شایعاتی درباره قلم S آن هم منتشر شده است.
۱۳۹۵/۴/۳۰

خب، برویم سراغ خبر امروز درباره گلکسی نوت 7؛ تصویر رسمی از گلکسی نوت امسال که از طریق منابع ویتنامی منتشر شده ست. سامسونگ در ویتنام کارخانه‌ای دارد و خیلی از مدل‌های نوت 7 در آمریکا، علامت Made in Vietnam داشته‌اند. پس می‌توان نتیجه گرفت که این تصویر به احتمال زیاد صرفا یک طرح مفهومی نیست.

image

 

حالا بیایید به تصویر نهایی نوت 7 دقیق‌تر نگاه کنیم. به‌طور خلاصه، تمام شایعات درست از آب درآمده‌اند. صفحه‌نمایش خمیده کاملا مشخص است، دو حفره بالای گوشی دیده می‌شود که احتمالا نشان‌دهنده اسکنر عنبیه است. زیر آن هم چیزی دیده می‌شود احتمالا درگاه USB-C است. رنگ گوشی هم تازه است: آبی مرجانی.

دیگر چه می‌توان درباره این طرح گفت؟ بله، برا اولین بار قلم S عزیز را می‌بینیم که در این طرح با رنگ آبی مرجانی گوشی هماهنگ است و نوک آن هم با کناره‌های فلزی گوشی هماهنگ است. این بار تاکید ویژه‌ای بر قلم S شده است.

مای ان‌گوین، مالک Luxury Mobile و وبلاگ‌نویس که این عکس را در صفحه فیسبوکش منتشر کرده، به این نکته هم اشاره کرده که ممکن است بتوان با قلم S زیر آب هم نوشت. با توجه به این‌که نوت 7 مثل گلکسی S7 و گلکسی S7 edge ضد آب خواهد بود، گفته ان‌گوین هم درست به نظر می‌آید. نکته کنجکاوی‌برانگیز اما این است که قلم S چگونه قرار است زیر آب کار کند. کسی به توانایی‌های مهندسی سامسونگ شک ندارد، اما به هر حال کنجکاوی وجود دارد. تا 12 مرداد چیزی مانده، چند روز دیگر دندان روی جگر بگذاریم همه چیز روشن می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

بهنام

۱۳۹۵/۵/۱۲
من بمحض اینکه بیاد میخرمش عالیه همین رنگ آبیشو رنگ سفید چرا نداره

محمد

۱۳۹۵/۵/۵
چرا ایقد جرو بحث می کنید هر کی از هر گوشیی خوشش میاد بره زیر خبراش نظرشو بنویسه از برند دیگه ای خوشتون نمیاد مجبورتون نکردن بخرید یا بدونید چی زده....برخورد قلم با صفحه ی گوشی تو سامسونگ مهم نیست.اگه شما یه کاغذ رو یکم بالاتر از صفحه ی گوشی بگیرید قلم رو بزنید رو کاغذ عملکردش شبیه برخورد قلم رو صفحه ی گوشیه البته فاصله ی کاغذ و صفحه ی گوشی باید اندازه ای باشه که وقتی قلم رو به کاغذ نزدیک می کنید نقطه ی قلم رو صفحه نمایشگر بیوفته

javad

۱۳۹۵/۵/۳
نوت5 که عالی بوده وهست این دیگه چی میخواد باشه ولی اگه ضداب باشه که عالیه یه روزی بدرد میخوره ضداب بودنش اون موقع میفهمیدارزش ضداب بودنشو

hashtakgholi

۱۳۹۵/۵/۱
تبریک
دادا رکورد دیس لایکو زدی
خدایی رمز موفقیتت چی بود

fazel lashgari

۱۳۹۵/۵/۱
تابحال برندیو دیده بودی ایانکارو انجام بده؟
ایکاش آدما قبل از گفت هر چیز اونو مزه مزه کنن