خانهاخبار
میزو MX6 رونمایی شد: نمایشگر 5.5 اینچی، دوربینی با کیفیت گلکسی اس 7

میزو MX6 رونمایی شد: نمایشگر 5.5 اینچی، دوربینی با کیفیت گلکسی اس 7

بالاخره میزو از گوشی جدید خود رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی با مشخصات رده‌بالا و قیمت پایین.
۱۳۹۵/۴/۳۰

شرکت میزو از گوشی MX6 خود در چین رونمایی کرد. تاکنون اطلاعاتی از این گوشی به بیرون درز کرده بود و به همین دلیل از برخی مشخصات آن آگاه شده بودیم.

گوشی MX6 میزو بدنه فلزی با ضخامت 7.25 میلی‌متر دارد. نوار آنتن در این گوشی نسبت به میزو 6 بهبود یافته و نمایشگر نیز 5.5 اینچی شده و از رزولوشن 1080 بهره می‌برد؛ نمایشگری که با شیشه 2.5D پوشانده شده است.

image

این گوشی تراشه Helio X20 را روی خود دارد؛ تراشه‌ای با پردازنده 10 هسته‌ای، پردازنده گرافیکی Mali-T880MP4 و 4 گیگابایت رم.

مشخصات دوربین این محصول بسیار جذاب و وسوسه‌کننده است. دوربین اصلی گوشی 12 مگاپیکسلی است؛ دوربینی با سنسور سونی IMX386 با پیکسل‌هایی با اندازه 1.4 میکرومتر و لنز f/0.2، که از فوکوس خودکار فازی و فلاش دوگانه بهره می‌برد. میزو مدعی شده کیفیت عکس‌های این گوشی با سری گلکسی اس7 سامسونگ رقابت می‌کند.

image

سایر مشخصات این گوشی را نیز در ادامه می‌بینید:

  • حافظه داخلی 32 گیگابایتی
  • دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی
  • پشتیبانی از دو سیم کارت
  • قابلیت اتصال LTE Cat.6
  • باتری 3060 میلی‌آمپرساعتی
  • اندروید مارشمالو

این گوشی در سه رنگ خاکستری، طلایی و نقره‌ای تولید شده است. محصول جدید میزو از 30 ژوئیه با قیمتی حدود 299 دلار راهی بازار چین می‌شود، اما ثبت‌نام آن از امروز آغاز شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

amirsasa

۱۳۹۵/۴/۳۰
مجید جان دلبندم
huawei و samsung رو تو با marshal و glx مقایسه می کنی
مگه داریم
مگه میشه

محمد

۱۳۹۵/۴/۳۰
همه اين كمپانيهايى كه نام بردى اقاى yh از اچ تى سى بالاترند غير از سامسونگ كه قدر وارزشش تائين شدنى نيست سامسونگ يه چيز ديگه است

یا خدا

۱۳۹۵/۴/۳۰
glx رو دیگه کجای دلم بزارم تو حداقل میگفتی سامسونگ و هواوی و اپل دارن با هم رقابت میکنن.

yh

۱۳۹۵/۴/۳۰
کلا میزیو- zte-هواویی-سامسونگ- مارشال-glx-و.... چند تا کمپانی چینی دیگه تقریبا در یک سطح کیفی گوشی میزنند و با هم رقابت دارند....و رقابتشون هم همیشه با همدیگست که کدوم بیشتر گوشی تولید بکنه و بریزه بازار