خانهاخبار
iPhone 6s جایگزین اندروید در ارتش آمریکا شد

iPhone 6s جایگزین اندروید در ارتش آمریکا شد

ارتش آمریکا اعلام کرده است، به دلیل مشکلات گوشی‌های اندرویدی که در اختیار سربازان قرار دارد، از این پس در عملیات نظامی از گوشی آیفون 6 اس استفاده می‌کند.
۱۳۹۵/۴/۲۹

فقط افرادی مثل من و شما نیستند که به گوشی هوشمند خود اهمیت می‌دهند و سعی می‌کنند دستگاهی بخرند که کارها را بهتر و سریع‌تر انجام دهد، ارتش‌ها و سازمان‌های نظامی نیز به دنبال استفاده از دستگاه‌های هوشمندی هستند که به شکل بهتری بتواند آنها را در انجام دادن عملیات یاری کند.

فرماندهی عملیات ویژه ارتش ایالات متحده آمریکا اعلام کرده است که گوشی iPhone 6s اپل را جایگزین گوشی‌های‌ اندرویدی می‌کند که سربازان آمریکایی در عملیات نظامی استفاده می‌کنند. گفته می‌شود دلیل این تغییر هنگ کردن و ری‌استارت شدن‌های نسبتا زیاد گوشی‌ اندرویدی است، در حالی که آیفون کارهای محول را سریع‌تر و روان‌تر انجام می‌دهد.

image

البته تعجب می‌کنید اگر بدانید ارتش آمریکا از چه گوشی اندرویدی استفاده می‌کرده است. این ارتش از نسل اول گوشی Galaxy Note سامسونگ، که در سال 2010 به بازار آمد، استفاده می‌کرده است. خیلی واضح است که گوشی iPhone 6s در مقایسه با این گوشی اندرویدی قدیمی عملکرد بهتری داشته باشد و دلیل مطرح‌شده خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

علی?

۱۳۹۵/۵/۱۰
معلومه آیفون6sعملکردش بی نهایت بهتر از نسل اول گلگسی نوت سامسونگه
6sمال سال 2015هستش
گلگلسی نوت مال سال2010
خوب معلومه عملکرد بهتری داره هم جدید تره هم هماهنگی سخت افزاری و نرم افزاری خیلی بهتری داره
این ارتش امریکا چی رو با چی مقایسه میکنن?
اگر یک گوشی جدید اندرویدی رو هم تست میکردن مثل اس7 یا اچ تی سی 10 جی5 حالا هرچی...این حرف رو نمیزدن
خوب اون گلگسی نوت با اون سخت افزار ضعیف
تاچ وایز قدیمی که خیلی سنگینه
اگر ری استارت نکنه میخواد چیکار کنه

محمد

۱۳۹۵/۴/۳۰
نه حتما بيان اون قوطى حلبى ام ١٠ را بدن به سربازها

ali.zarei95

۱۳۹۵/۴/۳۰
شما برو ایفون بخر چون ارتش امریکا 6اسو بهتر از گلکسی نوت 6 سال پیش دونسته

ali.zarei95

۱۳۹۵/۴/۳۰
داش مخالف های سامسونگ دارن گوشی 2010 سامسونگو با گوشی 2015،2016 ایفون مقایسه میکنن خودشونم میدونن گوشی های ایفون توان رقابت گوشی های پرچمدار 2016 نداره گیر دادن به از رده خارج شده ها

ali.zarei95

۱۳۹۵/۴/۳۰
برادر عزیز شما مطلبو دقیق بخون و بیا اینجا اظهار نظر عالمانه بده گفت گلسی نوت یعنی گوشی 2011و 2010 خب معلومه اون گوشی با سخت افزاری ضعیف و تکنولوجی زمان خودش نیاز های افراد عادی رو بر طرف نمیکنه چه برسه به ارتش امریکا بعدشم اون گوشی یه پرچمدار از رده خارج شدس اونا اگه میخواستن هنگی از اندروید نبینن باید گوشی های 2016 سامسونگو مورد استفاده قرار بدن ،یه چیز دیگه من نمیدونم اینه که چرا از سامسونگ بدگویی میکنید درسته سامسونگ تبلیغاتش وسیعه سوالی که من از شما دارم اگر هممون تبلیغات سامسونگو گوشی ایرانی جی ال ایکس هم میکرد اون همه موفقیت کسب میکرد؟بهترین تبلیغ هر محصول کیفیتش