خانهاخبار
آیا این تصویر نشان می‌دهد که گلکسی نوت 7 ضد آب است؟

آیا این تصویر نشان می‌دهد که گلکسی نوت 7 ضد آب است؟

پس از ضدآب شدن S7 و S7 edge انتظار می‌رود Note 7 هم ضدآب باشد. اما واقعیت چیست؟ دو هفته مانده به رونمایی رسمی این فبلت، نشانه‌های جدیدی از ضدآب بودنش به چشم می‌خورد.
۱۳۹۵/۴/۲۹
image

گفته می‌شود سامسونگ گلکسی نوت 7 گواهی IP68 دارد؛ یعنی این فبلت در عمق یک‌ونیم متری آب تا سی دقیقه جان سالم به در می‌برد. دیگر پرچم‌دارهای امسال سامسونگ (گلکسی S7، S7 edge و S7 Active) هم همین‌قدر در برابر آب مقاوم بودند.

تا به حال هیچ نسخه گلکسی نوتی برابر آب مقاوم نبوده است. درباره نوت 7 هم تنها اشاره‌ای که به ضدآب بودنش شده مربوط می‌شود به مرکز واردات و صادرات Zauba در هند. دو هفته پیش، چسب مخصوص پشت شیشه‌ای گلکسی نوت 7 از کره جنوبی به هند فرستاده شد.

امروز در وب‌سایت Weibo عکسی منتشر شد که در آن گلکسی نوت 7 با آب و صابون شسته شده است. آن‌طور که پیداست، این گوشی صفحه‌نمایش خمیده دارد، هرچند آب و صابون نمی‌گذارد گوشی تر و تمیز معلوم باشد.

این‌که گلکسی نوت 7 گواهی IP68 دارد یا نه تا 12 مرداد مشخص می‌شود؛ روزی که سامسونگ از این گوشی و محصولات دیگرش رونمایی می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

محمد رضا

۱۳۹۵/۵/۷
من الان s7 edge دارم
عالیه حرف نداره
الان ۵ ماهه دارم
استخر باهاش میرم
حتی اخ هم نگفته

amir

۱۳۹۵/۵/۳
نه دوستان من فروشنده موبایلم .سامسونگ سری ایج به خاطر این گه نمایش صفحه بسیار ضعیفی دارد کم استقبال میشود

akbar

۱۳۹۵/۴/۳۱
:-)

محمد

۱۳۹۵/۴/۳۰
تو برو اول يه كليپ هست تو اپارات ببين كه اس٧ را تو يه ظرف ميزاره بعد روش نوشابه ميريزه و به مدت ١٢ ساعت تو فيريزر قرارميده به محث در اوردن سريع روشن ميشه را بعد بيا اين نظرات ابگوشتى را بزار

yh

۱۳۹۵/۴/۳۰
داداش زندگی خرج داره... باید هوای اسپانسرارو داشته باشیم