خانهاخبار
نظرسنجی: گوشی‌های بدون گارانتی را انتخاب می کنید یا با گارانتی؟

نظرسنجی: گوشی‌های بدون گارانتی را انتخاب می کنید یا با گارانتی؟

خرید گوشی با گارانتی مسلتزم پرداخت هزینه بیشتر است اما در عوض خیالتان از بابت مشکلات احتمالی گوشی پس از خرید، راحت است.آیا شما پرداخت هزینه بیشتر برای گارانتی گوشی را انتخاب می‌کنید یا ریسک‌پذیری، قیمت کمتر و انتخاب گوشی بدون گارانتی؟
۱۳۹۵/۴/۲۹

انتخاب گوشی هوشمند سختی‌های خود را دارد و تا کنون در نوشته‌های قبلی به راهنمایی برای خرید گوشی و کمک در انتخاب گوشی برای شما پرداخته‌ایم. اما پس از جستجوی بسیار وقتی که به سراغ خرید گوشی می‌روید با سوال فروشنده مواجه می‌شوید که از شما می‌پرسد قصد خرید گوشی با گارانتی را دارید یا بدون گارانتی.

وقتی گوشی‌ها را از نمایندگی‌های رسمی خریداری می‌کنید گوشی با گارانتی معتبر به شما تحویل داده می‌شود اما وقتی به مغازه‌های معمولی مراجعه می‌کنید اغلب می‌توانید بین خرید گوشی بدون گارانتی و با گارانتی انتخاب کنید. گوشی‌هایی که با گارانتی عرضه می‌شوند قیمت بیشتری دارند اما در مقابل خیالتان راحت است که در طول مدتی گارانتی، اگر مشکلی برای گوشی شما پیش بیاید، هزینه آن به عهده شما نیست. در طرف مقابل گوشی‌های بدون گارانتی قرار دارند، شما هزینه کمتری برای گوشی می‌پردازید اما اگر مشکلی برای گوشی شما به وجود آید شود هزینه تعمیر آن بر عهده خودتان است.

در اینجا ما می‌خواهیم این سوال را از شما بپرسیم. انتخاب شما کدام است؟ ترجیح می‌دهید هزینه کمتری بپردازید و گوشی را بدون گارانتی تهیه کنید یا اینکه مبلغ بیشتری بپردازید و گوشی را با خیال راحت و با گارانتی در دست بگیرید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (69 نظر)

مازیار

۱۴۰۱/۴/۸
من گوشی s21 ultra 5g سال قبل عید با گارانتی دیجی سرویس گرفتم. همه چیش عالی بود تا اینکه من از تاریخ بهمن ماه گوشیم خود به خود ریستارت میشه. اینو فروردین بردم گارانتی دیجی سرویس گفتن رویت شد مشکل نرم افزاری حل شد ولی وقتی گرفتم فرداش دوباره ریستارت شد. رفتم گارانتی دوباره بعد 4 روز گفتن مشکل رویت نشد. برای بار سوم بردم گارانتی دیجی سرویس و به درخواست خودم سه هفته گوشی رو نگهداشتن برای تست و بعد سه هفته زنگ زدن گفتن باطری و السیدیش عوض شد. تا شش روز بعد همه چی اکی بود ولی بعد یهو دوباره ریستارت شد. بردم گارانتی دیجی سرویس مرکزی خیلی جالب بود حرفشون اول گفتن ما اصلا رویت نکردیم مشکل. سوال من اینکه اگر رویت نکردین چرا صفحه نمایش و باطریش رو عوض کردین و بعد یکخورده بحث اخر تکنسینون گفتن شاید رویت شده. گول این شرکتایی مثل دیجی سرویس نخورین.خدمات درست نمیدن فقط تبلیغات. گوشی بدون گارانتی خیلی بهتر از اینکه خدماتش مثل اینا باشه. حداقل قیمت کمتری میدین.

مازیار

۱۴۰۱/۴/۷
من گوشی s21 ultra 5g سال قبل عید با گارانتی دیجی سرویس گرفتم. همه چیش عالی بود تا اینکه من از تاریخ بهمن ماه گوشیم خود به خود ریستارت میشه. اینو فروردین بردم گارانتی دیجی سرویس گفتن رویت شد مشکل نرم افزاری حل شد ولی وقتی گرفتم فرداش دوباره ریستارت شد. رفتم گارانتی دوباره بعد 4 روز گفتن مشکل رویت نشد. برای بار سوم بردم گارانتی دیجی سرویس و به درخواست خودم سه هفته گوشی رو نگهداشتن برای تست و بعد سه هفته زنگ زدن گفتن باطری و السیدیش عوض شد. تا شش روز بعد همه چی اکی بود ولی بعد یهو دوباره ریستارت شد. بردم گارانتی دیجی سرویس مرکزی خیلی جالب بود حرفشون اول گفتن ما اصلا رویت نکردیم مشکل. سوال من اینکه اگر رویت نکردین چرا صفحه نمایش و باطریش رو عوض کردین و بعد یکخورده بحث اخر تکنسینون گفتن شاید رویت شده. گول این شرکتایی مثل دیجی سرویس نخورین.خدمات درست نمیدن فقط تبلیغات. از من به شما نصیحت که گارانتی دی جی سرویس انتخاب نکنین گوشی بدون گارانتی بهتر از این شرکت.

پرهام

۱۳۹۹/۵/۲۷
به نظر من در ایران گوشی دارای گارانتی با گوشی بدون گارنتی فرقی ندارد خدانکند که گوشیتان خراب شود هزاران دلیل می آورند که خرابی گوشی را به گردن شما بیندازند مگر اینکه گوشی را از نمایندگی رسمی در ایران بگیرید که با این وضع تحریم نمایندگی ها فصلی هستند شما گوشی رو از نمایندگی میگیرید خدایی نکرده گوشیتان 10ماه بعد خراب میشود
میاید میبینید نمایندگی به دلیل تحریم بسته شده است.
به نظر من الان توی این شرایط گوشی بدون گارنتی به نفع شماست.

محمد بیرانوند

۱۳۹۹/۳/۳
اولن سلام
دومن من دقیق نمیدونم چه سالی بود Glxخریدم از نمایندگی بعد یه مدت کاملا سوخت و اگر اشتباه نکنم دو سوم پول گوشی رو ازم گرفتن برای تعمیرش
و از اون روز فهمیدم گارانتی یعنی هیچ
چند وقت پیشم نوت هفت شیایومی بدون گارانتی خریدم و حدود چهار ماه ازش ایتفاده کردم بدون کمترین مشکل
ولی از دستم افتاد و شکست که اگر گارانتی داشتم باید پول میدادم برای درست کردنش

ابوالفضل

۱۳۹۷/۱۰/۱۶
من ال جی جی۴ دارم گوشیم بارها از دستم زمین افتاده و قاب دورش رنگ پریدگی پیدا کرده صفحش ترک برداشته بود و... چون منوش بالا نمیومد بردمش نمایندگی،نمایندگی گفت برو ۳ ۴ روز دیگه حاضره رفتم گرفتمشو اومدم، اینکه ب فروشگاه و فروشنده معتبر مراجعه کنیم خیلی مهمه ،چراکه فروشنده میتونه مجاب کنه شرکت خدماتی رو تا نسبت به درصدی ک برای گوشی های گارانتی دار میگیره خدمات حقیقی ارائه بده