خانهاخبار
اسنادی که تاریخ عرضه و مشخصات پلی استیشن 4 نئو را فاش کرد

اسنادی که تاریخ عرضه و مشخصات پلی استیشن 4 نئو را فاش کرد

شایعات در مورد مدل جدید کنسول پلی استیشن 4 با نام PlayStation 4 Neo مدتی است که سر زبان‌ها افتاده. اخیرا اسنادی از کمپانی سونی فاش شده که مشخصات سخت‌افزاری و تاریخ ورود این کنسول به بازار را مشخص کرده است.
۱۳۹۵/۴/۲۷

اگر تاکنون ذره‌ای به وجود نسل جدید کنسول پلی‌استیشن ۴ با نام PlayStation 4 Neo شک داشتید، باید بدانید که با توجه به اسناد منتشرشده از سونی دیگر هیچ شکی در عرضه این کنسول وجود ندارد. این روزها نه فقط برای سونی بلکه برای هیچ کمپانی دیگری حفظ اسرار محرمانه درخصوص محصولات جدید کار ساده‌ای نیست. این اسناد سونی نیز در ۴۲ صفحه منتشر شده و در آن به مشخصات سخت‌افزاری و تاریخ عرضه پلی‌استیشن ۴ نئو اشاره شده است.

براساس این اطلاعات پلی‌استیشن ۴ نئو با ۸ گیگابایت رم و پردازنده مشابه پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود و می‌تواند بازی‌ها را در دو حالت 4K و 1080p اجرا کند. البته تنها بازی‌هایی در حالت 4K اجرا می‌شوند که از این رزولوشن پشتیبانی کنند.

پلی‌استیشن ۴ نئو بهار سال ۲۰۱۷ وارد بازار می‌شود. کنسول جدید سونی، علاوه بر پشتیبانی از رزولوشن 4K، با پلتفرم واقعیت مجازی سونی نیز هماهنگی دارد.

پیش از این انتظار می‌رفت که پلی‌استیشن ۴ نئو تا پایان سال ۲۰۱۶ به‌دست مشتریان برسد، اما در حال حاضر مشخص شده که بیش از ۶ ماه تا ورود آن به بازار فاصله داریم. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۵/۴/۲۷
عالیه...

پوریا

۱۳۹۵/۴/۲۷
فراره دسته های بازی رو هم تغییر بدن که واسه بازیهای سبکه کال اف قابله استفاد تر بشه

amir1975

۱۳۹۵/۴/۲۷
همون سخت افزار مهر تاییدیه به برتری AMD بر Intel برای بازی با توجه به قیمت.