خانهاخبار
تلویزیون را بدون استفاده از اینترنت با موبایل خود تجربه کنید

تلویزیون را بدون استفاده از اینترنت با موبایل خود تجربه کنید

این روزها به لطف راه‌اندازی تلویزیون دیجیتال در کشور، کمتر خانه‌ای را می‌بینیم که آنتن‌های قدیمی تلویزیون آنالوگ را روی پشت بام خود نصب کرده باشند. گسترش تلویزیون دیجیتال به‌اندازه‌ای بوده که حالا دستگاه‌های گیرنده آن برای موبایل نیز عرضه شده‌اند. با کمک گیرنده‌های دیجیتال موبایل می‌توانید در هر زمان و هر مکانی برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود را دنبال کنید.
۱۳۹۵/۴/۲۶

آشنایی با گیرنده‌های دیجیتال

از زمانی که تماشای بسیاری از کانال‌های صدا و سیما بر روی سیستم دیجیتال قرار گرفته است شاهد تصاویر شفاف و باکیفیتی هستیم علاوه بر آن برنامه‌های جذاب و پرطرفدار سبب شده تا بیشتر از گذشته از این سیستم استفاده کنیم و لذت ببریم. حالا نکته‌ اینجا است که اگر بخواهیم از سیستم دیجیتال در گوشی هوشمند بهره ببریم باید از یک گیرنده موبایل با کیفیت و قدرتمند استفاده کنیم.

گیرنده دیجیتال موبایل چیست؟

image

شاید تصور اینکه تلویزیون را بدون استفاده از اینترنت در موبایل هوشمند خود  با کیفیت  HD تماشا کنیم بسیار سخت باشد اما شما با استفاده از یک گیرنده دیجیتال موبایل قادر هستید تلویزیون را به تلفن هوشمند اندرویدی یا ios خود بیاورید. شما می‌توانید با تهیه یک گیرنده دیجیتال در هر زمان و مکانی تلویزیون را در اسمارت فون خود با کیفیت  HD تجربه کنید.

با شرکت‌های سازنده گیرنده دیجیتال موبایل آشنا شوید:

۱- مای جیکا

image

کمپانی چینی مای جیکا سال‌ها است که به تولید دستگاه‌های گیرنده دیجیتال می‌پردازد و حالا محصولات این کشور در اکثر نقاط دنیا به عنوان تراز اول ترین و با کیفیت‌ترین محصولات در حوزه گیرنده‌های دیجیتال و بخصوص گیرنده‌های موبایل شناخته می‌شود. غول تولید گیرنده یعنی مای جیکا در کشور چین به تولید گیرنده‌های با کیفیت و با قیمت مناسب می‌پردازد و شما خریداران ایرانی قادر هستید این محصول را با بهترین قیمت از نماینده اصلی فروش آنلاین شرکت مای جیکا در ایران یعنی فروشگاه اینترنتی کالادیوم خریداری نمایید. شایان ذکر است شعار شرکت چینی مای جیکا "seeing is believing " یا همان "دیدن باورکردن است" می‌باشد.

۲- تی ویزن

image

شرکت کره‌ای tivizen یکی از تولید کنندگان بزرگ گیرنده‌های دیجیتال موبایل و کامپیوتر است که به تولید محصولات با کیفیت و قدرت گیرندگی بالا معروف است. این شرکت کره‌ای عمدتا به تولید گیرنده‌های بالارده و قابل استفاده در چندین سیستم عامل می‌پردازد.

گیرنده‌های دیجیتال موبایل را بیشتر بشناسید:

گیرنده‌های دیجیتال مخصوص موبایل بسته به مدل مورد نظر قادر هستند بر روی انواع دستگاه‌های مبتنی  به سیستم عامل اندروید و ios کار کنند و تلویزیون را در موبایل با تبلت شما به ارمغان بیاورند. لازم به ذکر است گیرنده‌های دیجیتال موبایل دارای دو نوع هستند که یکی از آنها گیرنده دیجیتال پرتابل و دیگری گیرنده دیجیتال بیسیم می‌باشد.

۱- گیرنده‌ دیجیتال موبایل از نوع پرتابل اندرویدی (کارکرد از طریق پورت میکرو یو اس بی)

image

گیرنده‌های ارزان قیمت موبایلی که قادر هستند فقط بر روی موبایل و تبلت‌های اندرویدی کار کنند. در واقع این نوع از گیرنده‌ها از طریق اتصال به پورت میکرو یو اس بی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌توانند تلویزیون را از طریق نرم افزار مخصوص بدون اتصال به اینترنت برای شما فراهم کنند. شایان ذکر است که این نوع گیرنده‌ها فقط بر روی موبایل و تبلت‌های دارای قابلیت OTG با استفاده از نرم افزار مخصوص قابل استفاده هستند.

چگونه کار می‌کند؟

استفاده از این گیرنده بسیار ساده است. تنها کافی است آن را به پورت میکرو یو اس بی تلفن هوشمند متصل کنید و با اجرای برنامه‌ی مخصوص که قابل دریافت از سایت کالادیوم یا فروشگاه گوگل است، به تماشای برنامه‌های تلویزیون بنشینید یا به رادیو گوش فرا دهید.از ویژگی های مورد نیاز موبایل هوشمند برای استفاده از گیرنده دیجیتال پرتابل باید به سیستم عامل اندروید 4.2 یا بالاتر در کنار پشتیبانی از قابلیت OTG اشاره داشت.

برای خرید گیرنده دیجیتال پرتابل اندرویدی از فروشگاه اینترنتی کالادیوم کلیک کنید

image

۳- گیرنده‌ دیجیتال موبایل از نوع بیسیم (کارکرد از طریق شبکه وای فای)

image

گیرنده‌های دیجیتال بیسیم با دستگاه‌های مبتنی به سیستم عامل اندروید و ios کاملا سازگار هستند و شما با استفاده از آنها می‌توانید از طریق بیسیم و تنها اتصال به شبکه وای فای گیرنده دیجیتال و بازکردن برنامه مخصوص براحتی هر چه تمام تلویزیون را در موبایل هوشمند یا تبلت خود تماشا کنید.

چگونه کار می‌کند؟

استفاده از این گیرنده بسیار راحت می باشد و تنها کافی است پس از روشن کردن گیرنده دیجیتال، دستگاه مورد نظر خود را از طریق شبکه وای فای به گیرنده خود متصل کنید. با اجرای برنامه‌ی مخصوص که قابل دریافت از فروشگاه کالادیوم، پلی استور و اپ استور می‌‌باشد، به تماشای برنامه‌های تلویزیون بنشینید یا به رادیو گوش فرا دهید.

برای خرید گیرنده دیجیتال بیسیم از فروشگاه اینترنتی کالادیوم کلیک کنید

image
 

کلام آخر...

image

فروشگاه اینترنتی کالادیوم افتخار دارد به عنوان برترین و اولین مرجع فروش گیرنده‌های دیجیتال خانگی، موبایل و خودرو در ایران این محصولات را به صورت انحصاری و با گارانتی اختصاصی شرکت فولاد رایانه تصویر در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

شما می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی www.kaladium.com  به صورت آنلاین محصولات را خریداری و از مزایای خرید آنلاین چون حمل رایگان بهرمند شوید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (28 نظر)

ارش

۱۴۰۱/۵/۲۳
هیچک

محمد

۱۴۰۰/۳/۱
از کجا تهیه کنم

امیرحسین

۱۳۹۹/۱/۱
لینک کجاس

آرین

۱۳۹۷/۱۱/۷
نمیدونم دانلود چجور دانلود کنم

آرین

۱۳۹۷/۱۱/۷
نمیدونم