خانهاخبار
فیس تایم اپل: راه ارتباطی اردوغان با مردم ترکیه

فیس تایم اپل: راه ارتباطی اردوغان با مردم ترکیه

در طی کودتای بامداد امروز ترکیه، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، در مصاحبه‌ای زنده در شبکه تلویزیونی CNN ترک به وسیله فیس تایم اپل از مردم ترکیه خواست به خیابان‌ها بیایند تا با شورش انجام‌شده مقابله کنند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر و مشاهده ویدئوی پیام اردوغان در ادامه همراه ما باشید.
۱۳۹۵/۴/۲۶

همان طور که در خبرها خوانده‌اید، بامداد امروز شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۵ کودتایی در کشور ترکیه شکل گرفت که منجر به کشته شدن بیش از ۶۰ نفر شد. در همین راستا تمام راه‌های اطلاع‌رسانی مانند شبکه‌های تلویزیونی و شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر، فیسبوک و یوتیوب مسدود شدند. 

اما تنها راه ارتباطی رییس جمهور ترکیه با مردم و منتقل کردن پیام خود برای مقابله مردم با کودتا، استفاده از فیس تایم بود که امکان برقرار کردن تماس ویدئویی و صوتی بین کاربران اپل را فراهم می‌کند. این پیام ویدئویی به صورت زنده در شبکه سی‌ان‌ان ترک منتشر شد. البته در تیتر‌ ویدئو‌های منتشرشده در یوتیوب به اشتباه عنوان اسکایپ ذکر شد، اما درحقیقت پیغام رییس جمهور ترکیه به وسیله FaceTime اپل به مردم منتقل شده است.

image

 

در این ویدئو رییس جمهور ترکیه به وسیله فیس تایم از مردم کشورش می‌خواهد تا به خیابان ها و میادین شهر بیایند و از کودتا جلوگیری کنند.

 

به نظر می‌رسد رییس جمهور ترکیه در چنین شرایطی بهترین گزینه را برای ارتباط خود با مردم کشورش انتخاب کرده است. نظر شما چیست؟ 


image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

htc10

۱۳۹۵/۹/۹
قبولت دارم برای اولین بار

سجاد

۱۳۹۵/۴/۲۶
ترکیه این همه جنایت کرد از داعش طرفداری کرد بهشون سلاح و تجهیزات رسوند تا مردم بیگناه کشته شوند حالا ببین خودش به چه روزی افتادی همش حمله تروریستی و بمب گذاری که توسط گروهی خودش ازشون حمایت می کرد حالا کودتای نظامی ارتش خودش کاش کودتا به فرجام می رسید

Ghostman

۱۳۹۵/۴/۲۶
خب الان که چی؟

yh

۱۳۹۵/۴/۲۶
در عوضش ما هم تحریم و مسدود میکنیم این امکاناتی که کافرها ساختند