خانهاخبار
گلکسی نوت 7 هم ضد آب است

گلکسی نوت 7 هم ضد آب است

امسال ضدآب بودن تبدیل شده به یکی از ویژگی‌های اصلی پرچمداران سامسونگ. آن طور که شنیده شده، گلکسی نوت 7 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۴/۲۳

روز گذشته بالاخره اولین عکس واقعی از گلکسی نوت ۷ منتشر شد و چشممان به جمال پرچمدار جدید سامسونگ روشن شد. تاکنون اطلاعات زیادی از این گوشی، که انتظار داریم ۱۲ مردادماه معرفی شود، منتشر شده است. از مدل پردازنده این گوشی گرفته تا صفحه نمایش خمیده، اسکنر عنبیه چشم و S Pen بهتر شده نسبت به گلکسی نوت ۵، از جمله این ویژگی‌ها هستند.

تمام این اطلاعات در طول چند ماه گذشته منتشر شده، اما هرچه به ۱۲ مردادماه نزدیک می‌شویم، به لطف لودهندگان هر ساعت عکس یا اطلاعات جدیدی از گلکسی نوت ۷ ظاهر می‌شود. امروز نوبت رسیده به عکس جدیدی که در زیر مشاهده می‌کنید. همچنین در کنار این عکس، اطلاعات جدید به دست آمده که نشان می‌دهد جدیدترین فبلت سامسونگ ضدآب هم خواهد بود. 

image

با توجه به اطلاعاتی که به تازگی در وبسایت Zauba منتشر شده، در ردیف اول مشاهده می‌کنیم که گلکسی نوت ۷ در برابر گردوغبار و آب مقاوم خواهد بود. درنهایت باید بگوییم گلکسی نوت ۷ اولین گوشی از سری نوت سامسونگ است که ضدآب خواهد بود. به‌هرحال برای اطمینان کامل باید تا زمان معرفی این محصول صبر کنیم.

شما درباره گلکسی نوت ۷ چه فکر می‌کنید؟ آیا این گوشی می‌تواند فروش خوبی برای سامسونگ رقم بزند؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

alizarei

۱۳۹۵/۴/۲۷
سری نوت سامسونگ همیشه بی همتاست درسته این اواخر زیاد نتونسته سورپرایزمون کنه ولی از گوشی های رقیبش در هر زمانی بالاتر بوده

عرفان

۱۳۹۵/۴/۲۶
حق با محسنه =)))

خشایار

۱۳۹۵/۴/۲۵
دوست عزیز ، بنده تجربه کار از نوت2 تا نوت5 رو داشتم ،
هر چند از نوت2 به بعد رفته رفته افسانه ای بودنشون کمتر میشه ولی در عوض کامل تر و با کیفیت تر و زیبا تر میشن ،
اون هیاهویی که نوت 2 کرد رو نوت5 نتونست انجام بده ، با این حال شاهکاریه واسه خودش...

راد

۱۳۹۵/۴/۲۵
همیشه ما ایرانیا بی وزن ترین کامنتارو میزاریم از ورزش گرفته تا تکنولوژی

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۴
سلام.
با معرفی این گوشی نوت 5 چه حدودا مقدار افت قیمت پیدا میکنه؟
ممون میشم یکی جوابم رو بده