خانهاخبار
تصاویری از نمونه نهایی آیفون 7 پلاس و آیفون 7 رزگلد

تصاویری از نمونه نهایی آیفون 7 پلاس و آیفون 7 رزگلد

روز گذشته عکس‌هایی واضح از آیفون 7 طلایی منتشر شد و حالا عکس‌هایی از آیفون 7 پلاس خاکستری منتشر شده که به نظر می‌رسد نمونه نهایی آن باشد. همچنین در این عکس‌ها پنل جلویی آیفون 7 پلاس نیز به خوبی مشخص است.
۱۳۹۵/۴/۲۲

آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رسما تا دو ماه دیگر یعنی تا ماه سپتامبر معرفی می‌شوند، اما این دلیل نمی‌شود که تصاویر نمونه‌های ساخته‌شده از آنها فاش نشود.

روز گذشته تصویری از بدنه آیفون 7 طلایی رنگ را دیدیم و امروز عکس‌های دیگری منتشر شده که آیفون 7 را در رنگ رزگلد نشان می‌دهد. همچنین در تصاویر جدید نمونه‌ای از آیفون 7 پلاس نیز حضور دارد که سرانجام ما را از نزدیک با این گوشی آشنا می‌کند.

image

لنز دوربین دوگانه و کانکتور هوشمند بیش از هر چیزی در بدنه آیفون 7 پلاس خودنمایی می‌کند. احتمالا به لطف وجود کانکتور هوشمند روی بدنه آیفون 7 پلاس قاب‌های هوشمند متنوعی نیز برای آن طراحی و عرضه خواهد شد. خطوط آنتن این دستگاه نیز، مانند برادر کوچک‌ترش یعنی آیفون 7، به لبه‌های بالایی و پایینی گوشی منتقل شده است.

از این تصاویر درمی‌یابیم که که آیفون 7 و 7 پلاس در همان اندازه 4.7 اینچی و 5.5 اینچی عرضه می‌شوند. زبان طراحی خانواده آیفون 7 تغییر محسوسی نسبت به آیفون 6 و 6s ندارد و تنها ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جدید می‌تواند نقطه برتری آنها نسبت به نسل‌های پیشین آیفون باشد.

اگرچه اپل در سال‌های اخیر دیگر نتوانسته مانند دوران استیو جابز طراحی محصولات جدید خود را تا روز معرفی محرمانه نگه دارد، مواردی همچون ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دقیق آنها تا روز معرفی فاش نمی‌شود تا طرفداران اپل اشتیاق خود را برای آشنایی با محصولات جدید از دست ندهند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (55 نظر)

shervin

۱۳۹۵/۴/۲۶
هرچی گشتم کانت مثبت پیدا کنم نشد متاسفانه! :)
به هر حال ما امیدواریم که گوشی لااقل به اندازه ی نسخه های پیشین فروش بره!
چون اینجوری که داره پیش میره کلی از طرفدارانش رو از دست میده
امسال سال سامسونگه

shervin

۱۳۹۵/۴/۲۶
شرکت اپل بعد از استیو جابز مرد!!!!
گوشی اپل و آیفون یعنی 5s!!!!
هرچند که اگه استیو جابز زنده بود نمیزاشت 5s هم 4.5 اینچی بیرون بیاد!
ولی انصافا طراح درست حسابی نداره شرکت اپل!!!

5s

۱۳۹۵/۴/۲۶
بسيار زشت...چيه گولاااخ زده...

سپهر

۱۳۹۵/۴/۲۴
ببينيد اينكه اپل رو داريد با هواوى(آمريكا رو با چين) مقايسه ميكنيد مثل اينه كه كاديلاك رو با اين خودرو هاى چينى كه ميان تو ايران مقايسه كنيد
آقا جان هواوى كارش كپيه
منتها كپى از شايعات گوشيا
فورس تاچ اپل كه روى اپل واچ گذاشته شده بود، شايعه شد كه قراره روى آيفون هم گذاشته بشه هوآوى پريد روى گوشى خودش يه قابليت گذاشت قبل از معرفى سيكس اس مال خودشو معرفى كرد!!!
حالا دوربين دوتايى( حالا جدا از اچ تى سى( اين يكى به هم چسبيده)) داستان شده. اول مال اپل شايعه شد و هوآوى اصول كپى برداريشو پياده كرد

سپهر

۱۳۹۵/۴/۲۴
بله مهدى جان اپل روى اپل واچ فورس تاچ گذاشت بعد شايعه شد رو گوشيشم ميخواد بذاره. بهد هواوى فورى شنيد و پريد روى گوشى خودش گذاشت. اين كپيه؟؟ هه