خانهاخبار
گلکسی نوت 7 به‌احتمال زیاد از کارت حافظه UFS پشتیبانی می‌کند

گلکسی نوت 7 به‌احتمال زیاد از کارت حافظه UFS پشتیبانی می‌کند

سامسونگ اعلام کرده است که از کارت‌های حافظه جدید در دستگاه‌های آینده خود استفاده خواهد کرد. Note 7 به احتمال زیاد اولین گوشی هوشمندی است که از این نوع کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۵/۴/۲۲

هفته گذشته سامسونگ از طراحی و ساخت نسل جدید کارت‌های حافظه خبر داد. این نوع کارت حافظه جدید، که UFS نام‌گذاری شده است، 5 برابر سرعت بیشتر نسبت به کارت حافظه معمولی دارد. اما تنها یک مشکل کوچک وجود دارد: هیچ دستگاهی در حال حاضر از این نوع کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و نمی‌توان آن را در دستگاه‌هایی قرار داد که درگاه کارت حافظه Micro SD دارند.

image

از آنجا که سامسونگ به طور دقیق اعلام نکرده بود چه دستگاه‌هایی قادر به پشتیبانی از این نوع کارت حافظه هستند، سایت droid-life در این رابطه با سامسونگ تماسی برقرار کرده است. پاسخ سامسونگ به این سوال این گونه بوده است: 

کارت‌های جدید UFS توسط درگاه‌های Micro SD پشتیبانی نمی‌شوند. با وجود این ما در حال طراحی و ساخت درگاه جدیدی هستیم که هر دو کارت Micro SD و UFS را پشتیبانی می‌کند. ما با شریک تجاری جدیدی برای ساخت این درگاه و استفاده از آن در نسل جدید گوشی‌هایمان همکاری می‌کنیم.

بنابراین به‌احتمال زیاد در گلکسی نوت جدید، که شهریور ماه تاریخ معرفی آن است، شاهد استفاده از درگاه جدید کارت حافظه با قابلیت پشتیبانی از هر دو نوع کارت حافظه خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

maishi

۱۳۹۵/۴/۲۶
این تقای yh تو همه پستا کامنت و درگیری داره خیلی جالبه
کاش یبار باهاش حرف بزنم ببینم چندمرده حلاجه

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۳
اول از اينكه بگم من فروشنده موبايل نيستم و يه كاربرم اقاىyh و دنبال جنس زيبا و با كيفيت وبا سرعتم دوم اينكه شما مطلب را نگرفتيد سامسونگ گفته كه اين كارت حافظه فعلا در محصولات سامسونگ بكار ميره و محصولات ديگه قادر به استفاده از اين كارت حافظه نيستن اينا درجا زدن نيست اينا پيشرفته كه شما نميخواهيد به خاطر تعصب باوركنيد اقاى شكورى هم اگه چيزى گفته يا نوشته نتيجه برسى تخصصى تيم جى اس ام بوده حالا اينكه به مذاق شما خوش نيامده اين ديگه يه بحث ديگس اچ تى سى صفحه نمايش،پردازنده دوربين وخيلى از چيزهاى لازم براى موبايلهايش را از شركتهاى ديگه تامين ميكنه اما سامسونگ خودش اينها را تامين ميكنه حتى تو يه مقاله اى خوندم داره ماژولهاى دوربين هم درست ميكنه تا ديگه احتياجى به شركتهاى ديگه نداشته باشه اشتباه نكن اينها اسمش نواوريه نه در جازدن

just f

۱۳۹۵/۴/۲۳
خدمت yh بگم که هنگ کردن رو دست آیفون و سیستم ios هنوز نیمده.

راد

۱۳۹۵/۴/۲۳
آیفون خوبه تو خودتو ناراحت نکن.

Hijacker

۱۳۹۵/۴/۲۳
آره سرعت 5 برابر خارق العادست
البته شما سطح سواد و درکتون رو از فناوری در پست های پیشین نشان دادید