خانهاخبار
آیا پرچمدار جدید سونی شبیه Xperia X Performance است؟

آیا پرچمدار جدید سونی شبیه Xperia X Performance است؟

به‌تازگی نتایجی از بنچمارک GFXBench به بیرون درز کرده که از گوشی جدید سونی خبر می‌دهد؛ گوشی هوشمندی که مشخصاتی شبیه اکسپریا ایکس پرفورمنس دارد.
۱۳۹۵/۴/۲۲

همان طور که می‌دانید، سونی سال گذشته استراتژی تولید گوشی‌های هوشمند خود را تغییر داد و سری ایکس را جایگزین سری زد کرد. این شرکت چند ماهی است که سری اکسپریا ایکس را روانه بازار کرده و حالا به نظر می‌رسد خانواده جوان سونی به زودی گوشی جدیدی به خود خواهد دید. این مدل به تازگی در بنچمارک GFX Bench با نام Sony F8331 رویت شده است و ویژگی‌هایی به شرح زیر دارد:  

  • تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام
  • 3 گیگابایت رم
  • نمایشگر 5.1 اینچی
  • اندروید 6.0.1
  • دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی
  • دوربین جلو 12 مگاپیکسلی

همان طور که می‌بینیم، نمایشگر این گوشی تنها 0.1 اینچ از اکسپریا ایکس پرفورمنس بزرگ‌تر است. ممکن است سونی در حال آزمایش گوشی دیگری برای سری اکسپریا باشد یا اینکه این نتایج همان نتایج دستکاری‌شده بنچمارک Xperia X Performance باشد.

image

سونی احتمالا حدود 7 یا 8 ماه دیگر جانشینی برای پرچمدار خود معرفی خواهد کرد. پس اگر این بنچمارک مربوط به گوشی جدید این شرکت باشد، باید به‌زودی خبرهای بیشتری در این باره بشنویم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

ribar

۱۳۹۵/۵/۲۳
پيامهارو که ميبينم نميدونم بخندم يا نخندم....!!!!
دوستانى رو ميبينم که انگار شرکت سامسونگ و يا سونى يا هر برند ديگه اى انگار مال پدرشونونه که اين شکلى به جون هم ميپرن و خودشونو اذيت ميکنن عزيزان من دوستان من اين شرکتها مگر به حرفهاى منو شما اداره ميشه اونا دنباله روى سياستهاى پولى و رقابتى خودشون هستن از يه سرى داستانهاى پيروى ميکنن که منو شما اصلا ازش سر در نمياريم حالا ما اينجورى خودمونو اذىت ميکنيم و به همديگر بى احترامى ميکنيم بدونه اينکه به منو شما سودى برسه اينجورى متعصبانه عمل ميکنيم ولى اينو بدونيد اونا فقط کار خودش و نو انجام ميدن ..
دوستانى رو ميبينم که مثلا نوشتن پرچم دار و 3 گيگ رم
دوست من باور کنيد عداد و ارقام نشانه مرقوبيت و يا بهتر بودن و بدتر بودن نيست اگر مثلا به فرض مثال سونى 8 گيگ بشه رمش طرفداران همه خوشحال ميشن اره..!!
همين الانش ببينيد با رم سه گيگ و سى پى يو نميدونم 4 هسته اى و 8 هسته اى رزولوشن بالاى اسکرينها چطور عمر باطريها کاهش پيدا کرده و يا چطور بعد از کار کردن يکى دوساعته از شدت گرما دستهايتان ميخواهند اتش بگيرند بايد اون طرف قضيه رو هم ديد اين انرژى قراره از کجا تامين بشه و انرژى حاصل از روشن بودن دستگاه و کار کردن با اون به شکل گرما چطور بايد مهار بشه...!!! دوستان من با اين گوشيها که قرار نيست ما رندر فارم داشته باشيم و انيميشن شرک و رندر کنيم.....!!!
دوستان ماها که اطلاعات تخصصى در اين مورد نداريم که صاحب نظر هم نيستيم که اينقدر با صراحت نظر ميديم
به نظر من بيايم احترام همديگه رو داشته باشيم و عاشق همديگه باشيم باور کنيد کسى بابت اين جملاتى که از روى تعصب به هم حواله ميکنين بهمون مدال نميدن باور کنيد ما ها رو اگر با اين تعصب ببرن توى اين شرکتها استخدام کنن بهتون قول ميدم گجتهايى بسازيم و خلق کنيم که با فضايها هم چت کنيم.......
دوستان با تشکر از شما و اميدوار پاينده و برقرار باشيد

ribar

۱۳۹۵/۵/۲۳
با عرض سلام و ادب خدمت دوستان عزيز
من خودم گوشى سونى دارم قديمى هم هست ولى دوستش دارم زد الترا اصلا هم تعصبى روى گوشى خاص ندارم ولى دوست دارم واقعيت ها رو ببينم همين و واقعيت اينه که سونى اونجورى که بايد باشه نيست قبل از سامسونگ سونى وجود داشت و براى خودش قدرى بود ولى متاسفانه هم اکنون سونى. جايى که بايد باشه نيست چه از نظر ظاهر چه سخت ابزار من صاحب نظر نيستم و اجاره نظر دادن در مورد برندى رو ندارم و فقط به عنوان يه کاربر نظر شخصى خودمو بيان ميکنم واقعا اگر سونى نتونه جايگاه شو پيدا کنه يه موقع شايد مثل نوکيا بشه بابا وقتى سونى و نوکيا بودن سامسونگ اصلا وجود خارجى نداشت حالا اصلا اسم سونى از ليست گوشيهاى انچنانى برداشته شده و به چشم نمياد اول از همه سامسونگ هستش بايد مهندسين بگردن ببينن چرا داره اينجورى ميشه فکرشو بکنيد من از همينجا بود فکر کنم جدولى رو ديدم که حتى سونى از برند هاو وى هم پايين تر اومده بايد يه دليلى داشته باشه که اينطور شده و گوشى که من از سونى ديدم اگر شايعات درست باشه و قراره بعد از ايکسپريا پرفورمنس بيادش اگر اون بياد که خيلى خوب ميشه ديگه مطمىنن نوکيا براى اينکه سونى از n95 کپى بردارى کرده ازش شکايت ميکنه خلاصه داستان خيلى پيچيده تر از اين است و بنده نه مدير عامل سونى. هستم و نه بازارياب اونجا اگر کارى نکنن اسمشون بزودى از هم جا حذف ميشه.....
اينارو در کل گفتم و هيچ قصدى در کوبيدن برندى ندارم و نداشتم.....!!! گفتم من خودم در حال حاضر سونى زد الترا دارم و خيلى هم دوستش دارم و اميدوارم هر چه زودتر اين برند بازم به اوج خودش برسه.......

محسن

۱۳۹۵/۴/۲۶
قیمت اش چنده

محسن

۱۳۹۵/۴/۲۶
چرا قیمت اش اعلام نمیشه

hamid5233

۱۳۹۵/۴/۲۳
باز yh پرید وسط