خانهاخبار
ZenFone 3 Deluxe: اولین گوشی با اسنپ‌دراگون 821

ZenFone 3 Deluxe: اولین گوشی با اسنپ‌دراگون 821

ایسوس از اولین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 821 پرده برداشت. این گوشی زنفون 3 دیلاکس نام دارد و قرار است تا پایان سال جاری میلادی در بازار عرضه شود.
۱۳۹۵/۴/۲۲

کوالکام روز گذشته پردازنده جدید اسنپ‌دراگون 821 را معرفی کرد که به دلیل افزایش سرعت پردازش هسته‌های Kyro، نسبت به اسنپ‌دراگون 820 ده درصد قدرتمندتر شده است.

یک روز پس از معرفی اسنپ‌دراگون 821، ایسوس طی مراسمی اعلام کرد مدل جدید ZenFone 3 Deluxe را با این پردازنده جدید عرضه می‌کند؛ بنابراین زنفون 3 دیلاکس اولین گوشی هوشمندی است که از پردازنده اسنپ‌دراگون 821 بهره می‌برد.

ایسوس در ابتدای خرداد از سری جدید ZenFone 3 رونمایی کرد. ZenFone 3 Deluxe قدرتمندترین عضو این خانواده است که خود در سه نوع مختلف به بازار می‌آید، اما تنها یکی از آنها به اسنپ‌دراگون 821 مجهز است. این گوشی نمایشگر 5.7 اینچی سوپرآمولد، دوربین 23 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار دارد و با قیمتی حدود 780 دلار اواخر سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

amirarshia

۱۳۹۵/۱۲/۲۶
پس note 5 و S6 بهتراز S7 edge و Note 7 هست

محمد

۱۳۹۵/۸/۳۰
پردازنده های کوالکام هم زیر نظر سامسونگ ساخته میشن مثل همین ۸۳۰ که با فن اوری ۱۰ نانومتری سامسونگ داره ساخته میشه اونوقت میخوان رو دست سامسونگ بلند شن زهی خیال باطل

علی گرجی

۱۳۹۵/۴/۲۴
عزیز دلم من به اندازه موهای سرت گوشی بازی کردم. قدرت اسنپدراگون هم بالاتره توی عمل و هم مصرف باتری بهتری داره.توی کاغذ و بنچمارک اصلا نمیشه اتکا کرد.توی عمل ببین نه توی سایت ها. فداتشم.

akbar

۱۳۹۵/۴/۲۲
دوست عزیز اگه بهترین پردازنده ها رو میزد نمیومد بعد از کنار گذاشتن اسنپ دراگون توی سری گلکسی 6 و نوت 5
دوباره دست به دامن کوالکام بشه...و دوباره از اسنپ دراگون استفاده کنه
بخدا اونطوری که شما طرفداری میکنین خود پرسنل و مدیریت بخش فون سامسونگ طرفداری نمیکنه!
اونو خودباوری ندارن ولی شما دارین

Ghostman

۱۳۹۵/۴/۲۲
والا اینطور که پیش بره فک کنم تا 3 سال دیگه "مثلا" note10 با رم 12 عرضه بشه...