خانهاخبار
واضح‌ترین تصویر منتشرشده از بدنه آیفون 7

واضح‌ترین تصویر منتشرشده از بدنه آیفون 7

تصویری از یک آیفون 7 طلایی منتشر شده که از وضوح و کیفیت بالایی برخوردار است و احتمالا واضح‌ترین عکس منتشرشده از این گوشی تاکنون است. عکس از نمای پشتی گوشی گرفته شده و دو تغییر مهم در طراحی آن را به‌خوبی نشان می‌دهد.
۱۳۹۵/۴/۲۱

image
هنوز چند ماه تا عرضه آیفون 7 فاصله داریم، اما به‌تازگی تصویری منتشر شده که می‌تواند واضح‌ترین تصویر فاش‌شده از این گوشی تاکنون لقب بگیرد.

این عکس را کاربری با شناسه @stagueve در توییتر فاش کرده و نمای پشتی آیفون 7 را نشان می‌دهد. در این تصویر ۲ نکته مهم خودنمایی می‌کند.

اولی خطوط آنتن گوشی است که به لبه بالایی و پایینی گوشی منتقل شده‌اند و نسبت به آیفون 6 و 6s کمتر نمایان‌اند. نکته دوم به دوربین گوشی برمی‌گردد: در تصویر می‌بینیم دهانه لنز بزرگ‌تر شده و به‌نظر می‌رسد قسمت بیرون‌زده آن با بدنه گوشی ادغام شده است و دیگر به‌شکل حلقه‌ای متصل روی بدنه نیست.

خبرهای قبلی حاکی از آن بود که آیفون جدید اپل به دوربین دوگانه مجهز می‌شود، اما حالا می‌بینیم که دست‌کم در مدل 4.7 اینچی آن خبری از دوربین دوگانه نیست.

خبرهایی نیز در مورد تغییرات دکمه هوم و سنسور اثر انگشت آیفون 7 منتشر شده بود که اشاره به لمسی شدن دکمه مذکور داشت، اما از آنجا که تصویری از پنل جلویی گوشی فاش نشده نمی‌توان در این مورد اظهار نظری کرد. به طور کلی می‌توان گفت آیفون 7 نسبت به آیفون‌های 6 و 6s تغییر بخصوصی در طراحی ظاهری ندارد.

پیش‌بینی می‌شود آیفون 7، مانند نسل‌های قبلی آیفون، در ماه سپتامبر معرفی و وارد بازار شود. براین‌اساس انتظار داریم از مهر ماه سال جاری آیفون 7 را در بازار ایران ببینیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

Gdaal

۱۳۹۵/۴/۲۴
الان دقيقا برتري اين بنجول خا نسبت به ايفون چيه ? سامسونگ داره تلاششو ميكنه مثل اپل اسم و رسم دار شه و موفقم ميشه خدايي گوشايش ١سال اول بي نظير ولي بعد ١ سال دوربين افت ميكنه لگ ها شروع ميشه تازه ريست فكتوري ميدي يكم بهتر ميشه
درباره ال جي و هواوي هم نظر نميدم چون تا حالا نگرفتم دستم ولي ميدونم كه جي ٥ ال جي شكست خورد☹

Behzad

۱۳۹۵/۴/۲۴
نظر شخصي تاكيد ميكنم نظر شخصي خودم اينه كه ٦اس خيلي خوشگلتر بود اگه موافقيد مثبت اگرم موافق نيستي فك كن اصلا اين نظرو نخوندي

hashtakgholi

۱۳۹۵/۴/۲۳
دقیقا
و خوشبختانه چند وقتیم هست که قضیه ی کلاس ایفون از بین رفته چون از هر 10 نفر حدودا 12 نفرشون ایفون دارن الان

hashtakgholi

۱۳۹۵/۴/۲۳
دقیقا بعد همون (یه سریا) دیگه کم مونده برگردن به سامسونگ و ال جی و اچ تی سی و هوآوی بگن چون ما اولین گوشی لمسی رو زدیم هر کی گوشی لمسی بزنه از ما تقلید کرده اون خط های پشت آیفون رو هم که دیگه همه می دونن که اول اچ تی سی زده

hashtakgholi

۱۳۹۵/۴/۲۳
والا ما که مثل شما نیستیم که تو زندان ای او اس دستمون بسته باشه هر وقت دلمون می خواد راحت یه کاستوم رام می زنیم هم عملکرد گوشیو بهتر می کنیم و هم ui رو زیبا تر می کنیم اگرم حال اون رو نداشتیم راحت می ریم یه لانچر نصب می کنیم