خانهاخبار
تصاویر Meizu MX6 چند روز پیش از معرفی

تصاویر Meizu MX6 چند روز پیش از معرفی

یکی از قوی‌ترین محصولات میزو با نام MX6 تا چند روز آینده معرفی می‌شود. مشخصات این گوشی پیش از این افشا شده بود و زحمت لو دادن تصاویر آن را نیز وب‌سایت Weibo برایمان کشید!
۱۳۹۵/۴/۲۱

میزو یکی از برند‌های پیشرو چینی است که همزمان با شیائومی و وان‌پلاس موفقیت‌های چشمگیری به دست آورد. این کمپانی یکی از قوی‌ترین محصولات خود را با نام MX6 در تاریخ 29 تیر معرفی می‌کند که پیش از این شایعات زیادی درباره‌اش منتشر شده بود. درست چند روز پیش از معرفی رسمی، تصاویری از پنل پشتی و جلویی دستگاه در وب‌سایت چینی Weibo افشا شده که نشانگر بدنه فلزی با طراحی چشم‌نواز ام‌ایکس6 است.

image

این گوشی نمایشگر 5.5 اینچی دارد که تصاویر را در رزولوشن 1920 در 1080 یا همان فول‌اچ‌دی نمایش می‌دهد. قلب تپنده دستگاه نیز یکی از تراشه‌های معروف مدیاتک به نام Helio X20 است که با پردازش 10 هسته‌ای و شتاب‌دهنده گرافیکی Mali-T880 از عهده هر کار سنگینی برمی‌آید.

image

همان‌طور که انتظار می‌رفت، ام‌ایکس6 مانند هر گوشی بالارده دیگری در دو نسخه با حافظه‌های داخلی قابل ارتقای 32 و 64 گیگابایتی عرضه می‌شود. خوشبختانه اختلاف میان دو نسخه به حافظه داخلی ختم می‌شود و هردو از رم 4 گیگابایتی و سایر مشخصات کاملا یکسان بهره‌ می‌برند. لنز پشتی دستگاه متاسفانه از بدنه بیرون زده و به سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز شده است! این رزولوشن برای گوشی‌ای که از پردازنده X20 و 4 گیگابایت رم بهره می‌برد واقعا عجیب به نظر می‌رسد و باید بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف گوشی را همین سنسور 12 مگاپیکسلی دانست.

ام‌ایکس6، مانند دیگر محصولات میزو، با قیمت معقول 295 دلار (حدودا 1 میلیون تومان!) برای نسخه 32 و 305 دلار برای نسخه 64 گیگابایتی روانه بازار می‌شود.

نظر شما درباره این گوشی چیست؟ آیا تاکنون تجربه کار با محصولات میزو یا برند‌های چینی نسبتا گمنام را داشته‌اید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۱
کی گفته کمونیست ها خدا رو قبول ندارن؟؟؟
انسان های متدین دقیقا کیا میشن وهابیون خودشون رو متدین میدونن
اونا چاپ کنن خوبه؟؟!!
جی اس ام لطفا تایید کن

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۱
بى وژدانها روى هر چيز دست بزارن تا اون را نابود نكنن دست بردار نيستن يكى از دوستان يه چيزى گفت نميدونم دروغه يا راست ولى برق از كلم پريد ميگفت همين چينيها حتى قران را هم چاپ ميكنند قرانى كه بايد انسان متدين اون را چاپ كنه اينها كمونيستن خدا را كه قبول ندارند اين كارها را كه بكنند واى به حال بقيه چيزها از شير مرغ تا جون ادميزاد را درست ميكنند البته محصولات با كيفيت هم دارنند اما نميدونم چرا بى كيفيتها وارد ايران ميشه

shahab .moh

۱۳۹۵/۴/۲۱
باز هم بنچمارکش اول میشه :/ ولی از این سازنده خوشم نمیاد . طراحی هاش چنگی به دل نمیزنه . شیائومی خیلی بهتره

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۱
عاشق اون علامت تعجببعد میلیون تومنان شدم
اختلاف دلار و ریال واقعا هم نیاز به این علامت داره!

امیر حسین

۱۳۹۵/۴/۲۱
Meizu رقیب اصلی Xiaomi محسوب میشه، نسبت به قیمتش کیفیت خوبی داره توی اروپا که زیاد می فروشه و چندتا مدلش پرفروش ترین شده ولی متاسفانه توی ایران فعلا نمایندگی اصلی نداره