خانهاخبار
گوشی قدرتمند HP سپتامبر به بازار می‌آید

گوشی قدرتمند HP سپتامبر به بازار می‌آید

مدت‌هاست که صحبت از گوشی قدرتمند اچ پی بر سر زبا‌ن‌هاست. حالا گفته می‌شود این گوشی ماه سپتامبر روانه بازار می‌شود؛ گوشی هوشمندی که می‌تواند جایگزین کامپیوتر شخصی برای شما باشد.
۱۳۹۵/۴/۲۰

در حالی که اچ‌پی تقریبا مشخصات گوشی ویندوزی و قدرتمند خود، Elite x3، را تاکنون آشکار کرده، هنوز هم ناگفته‌هایی در مورد این گوشی باقی مانده است. این شرکت هنوز در مورد تاریخ عرضه و قیمت دستگاه صحبتی نکرده است، اما به نظر می‌رسد به زودی جزئیات باقیمانده را تایید می‌کند؛ جزئیاتی که پیش‌تر در وبسایتی ایتالیایی فاش شده بود.

image

طبق گفته‌های این وبسایت ایتالیایی، الیت ایکس 3 در ماه سپتامبر عرضه می‌شود، هرچند تاریخ دقیق عرضه آن هنوز مشخص نشده است. این وبسایت خبرهایی در مورد قیمت محصول نیز منتشر کرده است. به نظر می‌رسد گوشی رده‌بالا و ویندوزی اچ‌پی قیمتی حدود 699 یورو خواهد داشت؛ یعنی چیزی معادل 770 دلار.

البته دقت داشته باشید که اچ‌پی هنوز رسما این قیمت‌ها و تاریخ عرضه را اعلام نکرده است. اگر به این گوشی ویندوزی اچ‌پی علاقه‌مند شده‌اید، منتظر خبرهای تکمیلی ما باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

فرهادعلیزاده

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
دوستان کسی از زمان ورودش به بازار ایران خبر داره؟؟؟
من قیمت کردم یدونه رو از آمریکا سفارشی 5.5 ملیون میارن!!!

مهدی ع

۱۳۹۵/۷/۷
اچ پی بهترین لپتاب هارو با قیمت مناسب میزنه. کیفیت بدنه لپتاب های دو تومنیش از3 تومنی برندای دیگ بهتره. و سخت افزهرشم ک فوق العاده س.

shahab .moh

۱۳۹۵/۴/۲۷
قربان من یه کلمه هم از اندروید نگفتم و شما هفت دفعه از ( اندروید) استفاده کردین برای پاسخ دادن به من !!! :| به اندروید کاری ندارم که برادره من . ویندوز درصد خیلی خیلی خیلی ناچیزی از بازار رو داره . و این درصد بسیار ناچیز از بازار ، برای وارد شدنبه رقابت خیلی ریسک داره همچنین وقتی که اون دیوایس قیمت خیلی خیلی بالایی هم داره . صحبتم اینه که اچ پی ریسک کرده . دنبال نو آوری میرفت حتی سیستم عامل مخصوص خودش رو میساخت بهتر بود چون ویندوز خیلی نقص داره

akbar

۱۳۹۵/۴/۲۲
اشتباهت همینجاست!
چرا باید ویندوز نباشه؟باید اندرویدی باشه؟!اندرویدی که بازارش اشباهه و به اندازه ی کافی توش رقابت هست برای بقا...
و مردمی که متاسفانه تبلیغات پرزرق و برق گولشون میزنه تا کیفیت...توی این آشفته بازار کی به گوشی اندرویدی اچ پی توجه میکنه وقتی همه از هواوی و سامسونگ میگن؟!
فقط میدونم اگه بخواد سیاست گجت ها دست شما باشه ما باید همیشه روی همین اندروید بمونیم...همه هم باید گوشی اندرویدی بزنن...
تاریخ ثابت کرده هیچ چیزی جاودان نیست...دیر نیست روزی که مردم از اندروید خسته بشن و دنبال تنوع و سیستم عامل روون تر ، بهتر و خاص تری باشن جز اندروید

a.alipour

۱۳۹۵/۴/۲۱
این قیمت موبایل بدون کانتینیوم و لپتاپه یا موبایل با کانتینیوم و لپتاپ؟اگه قیمت سه تاش باشه عالیه.