خانهاخبار
آپدیت اپلیکیشن اپل‌موزیک برای اندروید و رفع باگ‌ها (لینک دانلود)

آپدیت اپلیکیشن اپل‌موزیک برای اندروید و رفع باگ‌ها (لینک دانلود)

کوپرتینویی‌ها چندی پیش اپلیکیشنی برای پخش و البته خرید موسیقی به نام اپل موزیک منتشر کردند که استقبال چندانی از آن به عمل نیامد. این برنامه در ابتدا با باگ‌های نسبتا مهمی روبرو بود که مهندسان اپل آن‌ها را در نسخه جدید برنامه برطرف کرده‌اند.
۱۳۹۵/۴/۲۰

اپلیکیشن اپل‌موزیک پس از گذشت یک سال از رونمایی همچنان با مشکلاتی روبروست. طبق گزارشات منتشرشده از سوی کاربران، پخش مجدد آهنگ‌ها بعضی مواقع از دسترس خارج می‌شود و همچنین چند ثانیه آغازین برخی فایل‌ها خالی است و هیچ صدایی شنیده نمی‌شود. یکی دیگر از باگ‌های جدی برنامه متوجه بخش آلبوم‌بندی و فولدرهاست؛ در این قسمت با هربار بازشدن اپلیکیشن، ترتیب آلبوم‌ها به طرز عجیبی تغییر می‌کند و از حالت دلخواه کاربر خارج می‌شود.

image

با توجه به مشکلات مذکور، بالاخره نسخه 0.9.11 برای دانلود در در گوگل‌پلی قرار داده شد. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اپل وعده داده است که باگ‌های موجود را در این نسخه برطرف کند. اپل در پروژه‌ای که یک سال پیش کلید زد قصد دارد نظر کاربران اندروید را به سمت خود جلب کند، به همین دلیل نسخه اندرویدی اپل‌موزیک را نیز منتشر کرد. این برنامه هم‌اکنون میزبان 15 میلیون کاربر است که در مقایسه با آوازه این کمپانی چندان هم عدد قابل توجهی نیست. بزرگ‌ترین رقیب اپل‌موزیک اسپاتیفای است که هم‌اکنون بیش از 30 میلیون کاربر دارد. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که قدمت اسپاتیفای بسیار بیشتر از عمر یک‌ساله اپل‌موزیک است، پس پیشی‌گرفتن آن کاملا قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسد.

image

اگر می‌خواهید به خیل کاربران اپل‌موزیک بپیوندید، باید بدانید که هر کاربر در آغاز می‌تواند به مدت 3 ماه از سرویس‌های این برنامه به‌رایگان استفاده کند. با عبور از مرز 90 روز، برای ادامه عضویت باید ماهانه مبلغ 9.99 دلار ( 35 هزار تومان) پرداخت کنید که برای دانش‌آموزان این مبلغ به 4.99 دلار (20 هزار تومان) کاهش می‌یابد. اگر نوتیفیکیشن این آپدیت را هنوز دریافت نکرده‌اید، با ورود به گوگل‌پلی انگشت خود را از چپ به راست بکشید تا منوی سمت چپ ظاهر شود. در این قسمت گزینه My apps & games را انتخاب کنید و دنبال Apple Music بگردید.

لینک دانلود اپل‌موزیک برای اندروید

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

پارسا

۱۳۹۵/۴/۲۱
با سلام آقا Alireza گرامی ،چرا می شه.این جزو همون فیچر های پریمیومه. راستش بیشتر مشکل من با خود اپ بود که توی آی او اس واقعا کار کردن باهاش سخت بود و از اونجایی که با اپ موزیک یکی شده بود کار با اپ موزیک رو هم سخت کرده بود(هی صفحه لود Apple Music (عکس خانومی که هدفون تو گوششه) باز می شد و نمی شد از شرش خلاص شد.)

amir1975

۱۳۹۵/۴/۲۱
با وجود اسپاتیفای به جوک شبیهه.
کوپرتینویی ها فکر میکنن همه مثل مشتری های خودشون کورکورانه انتخاب میکنند!

Alireza

۱۳۹۵/۴/۲۰
دوست عزیز قبول دارم spotify خیلی عالیه ولی شما نمیتونی آفلاين به آهنگ ها گوش بدی این بسیار بسیار بد است.

پارسا

۱۳۹۵/۴/۲۰
شاید این سرویس برای بعضی ها خوب باشه ولی در مقایسه با سرویسی مثل اسپاتیفای(که تعداد کاربر هاش دوبرابره) واقعا ضعیفه. دلیل خوبی هم برای این موضوع هست:1- دیتا بیس اسپاتیفای به شدت بزرگتره(من بعضی آهنگ ها و آلبوم های خواننده های ایرانی رو هم توش پیدا کردم) 2-شما برای آهنگ گوش دادن مجبور به پرداخت پول نیستید.به جاش بعضی از فیچر های پریمیوم پولی هستند و برای این که بتونه از کاربر های عادی که حاضر به پول داد نیستن هم درآمد زایی داشته باشه هر چند روز یه بار یه تبلیغ 30 ثانیه ای بر اساس موقعیت مکانی شما میذاره.این ویژگی برای ایرانی ها بهتره چون ما راه پرداخت خیلی آسونی نداریم و گیفت کارت ها هم ارزون نیستن.3-اپلیکیشن اسپاتیفای توی نسخه کنونی اش (5.6 اگه درست گفته باشم)باگ خیلی خیلی کمتری نسبت به اپل موزیک داره و توی آی او اس هر 3 روز یکبار یک آپدیت براش بیرون می آد(تو اندروید فکر می کنم هر یک هفته یکباره).می دونم نظرم یه خورده غرض ورزانست ولی این نظر شخصی منه و اگه کسی می خواد منفی بزنه لطفا یه دلیل منطقی هم پاش بنویسه و نه "اپل خوبه" "اپل بهترینه" "اپل به هر زمینه ای وارد می شه اون رو متحول می کنه".

خلیج فارس persian gulf

۱۳۹۵/۴/۲۰
اپل خیلی مشتری مداره!!!! خیلیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!