خانهاخبار
فروش کم جی 5: دلیل ضرردهی بخش موبایل ال جی

فروش کم جی 5: دلیل ضرردهی بخش موبایل ال جی

عدم استقبال کاربران از پرچمدار ال جی، LG G5، ضرر 82 میلیون دلاری برای این شرکت به همراه داشته است.
۱۳۹۵/۴/۱۹

شرکت ال‌جی این روزها عملکرد کلی قابل قبولی داشته است؛ همان طور که انتظار می‌رود چنین شرکتی در حد و اندازه‌های خود ظاهر شود. در دو سال اخیر درآمدهای ال‌جی در سطح بالایی قرار داشته است، اما بخش موبایل این شرکت مشمول درآمدهای بالا نمی‌شود. طبق گزارش مالی سه‌ماهه دوم سال میلادی جاری، بخش موبایل شرکت ال‌جی 82 میلیون دلار برای این شرکت ضرر به بار آورده است.

پرچمدار این شرکت، ال‌جی جی5، آن‌طور که ال‌جی گمان می‌کرد مورد استقبال قرار نگرفت، به‌طوری که تنها 2.2 میلیون دستگاه از این گوشی به فروش رفته است. به نظر می‌رسد ایده گوشی هوشمند ماژولار چندان موفق نبوده است؛ گوشی هوشمندی که تنها چند وسیله جانبی برای آن تولید شده و نیازمند جدا کردن باتری است.

image

ال جی پیش‌بینی کرده است که در سه‌ماهه سوم 2016 نیز وضعیت بخش موبایلش بهبود چندانی نداشته باشد و روند فروش تغییری نکند. این شرکت به تغییری اساسی نیاز دارد تا با عرضه دستگاهی خاص و منحصر به فرد مردم را به خرید محصولاتش راغب کند.

نظر شما چیست؟ آیا ال جی می‌تواند با نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود جایگاه از دست رفته را به دست آورد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (67 نظر)

سعید

۱۳۹۵/۹/۱۶
منظورتون دیگه همون always on display که سامهنگم داره

محمد

۱۳۹۵/۸/۶
الجی و ساسونگ باید باهم خوب باشن هردو کوالکوم و استپ دراگون و سوپر امولدن واقعا هردو فوق العادن من اکه بخوام یه گوشی دیگه بخرم صد درصد گوشی دومم ال جیه

محمد

۱۳۹۵/۸/۶
اس ۷ رو از نزدیکم ندیدی معلومه فنه اپلی داداش اس ۷ اگه باگ داد من گوشیمو مجاتی میدم بهت

محمد

۱۳۹۵/۸/۶
اگه ال جی روی ضاهر گوشی هاش بیشتر کار کنه خیلی بهتر فروش میکنه نمیگم گوشی بدیه اتفاقا فوقالعاده است
من خودم اس ۷ ادج دارم از همه بابت راضی هم ضاهرشم زیبایه

Amir446

۱۳۹۵/۸/۵
کسی که میخواد یه گوشی پرچمدار بخره باید با سه چهار تا گوشی پرچمدار از برند های مختلف کار کنه بهترین رو برداره .نه این که چون مثلا این و خرید بگه بهترینه .شاید اون یکی بهتر از بهترین بود شما اونم امتحان کن بعد بگو .