خانهاخبار
بنچمارک‌های Galaxy Note 7 با دو پردازنده فاش شد

بنچمارک‌های Galaxy Note 7 با دو پردازنده فاش شد

گلکسی نوت 7 سامسونگ، همچون گلکسی اس 7، با دو پردازنده اسنپ‌دراگون و اگزینوس به بازار خواهد آمد. به تازگی بچمارک این دو پردازنده به بیرون درز کرده است که می‌توان قدرت آنها را در گلکسی نوت 7 بایکدیگر مقایسه کرد.
۱۳۹۵/۴/۱۹

اگر درباره هر یک از مشخصات Galaxy Note 7 شک و تردیدی باشد، شکی نیست که این گوشی جدید، همچون Galaxy S7، با دو نوع پردازنده به بازار عرضه خواهد شد. به تازگی نتایج بنچمارک گلکسی نوت 7 با دو پردازنده اگزینوس 8893 و اسنپ‌دراگون 820 در اینترنت منتشر شده که قدرت و جزئیات پردازنده این فبلت را مشخص کرده است.

مدل اگزینوس گلکسی نوت 7، که با شماره مدل SM-N935F شناخته می‎شود، توانسته در تست تک هسته‌ای امتیاز 2300 و در تست چند هسته‌ای امتیاز 8110 را به دست آورد. در طرف مقابل مدل SM-N930R6، که پردازنده اسنپ‌دراگون 820 را درون خود دارد، در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازات 2330 و 5360 کسب کرده است.

انتظار می‌رود سامسونگ تا پایان تابستان از Galaxy Note 7 رونمایی کند؛ فبلتی که علاوه بر پردازنده‌های ذکرشده، به 6 گیگابایت حافظه رم، 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی مجهز است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

javad

۱۳۹۵/۵/۳
باهمه گوشیا کارکردم سری نوت سامسونگ توهمون سال از بقیه گوشیها خیلی سرتر بوده هنوز نوت ۵ بهترین گوشیه چه برسه به نوت۷

Shervin

۱۳۹۵/۴/۲۳
این yh چقد بیکاره ناموسا?
زیر تک تک گوشیا میشینه کامنت از روی تعصب میده و فقطم اچ تی سی رو قبول داره?
دیگه کاملا معلومه چیکارست

hamid5233

۱۳۹۵/۴/۲۲
هر کدوم خوب بود نمیاد ایران

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۰
درصمن جناب yh سامسونگ هيچ احتياجى به پردازنده هاى كوالكام نداره چه توليد بشه يا نشه پردازنده اگزينوس سامسونگ خيلى سرتر و كارامدتر از اسنپدراگونه اين را تو تستهاى كه تو اپارات هم هست ميشه ديد اين اچ تى سى و امثالهم هستن كه به اين پردازنده احتياج دارند سامسونگ تو بيشتر ضمينه ها خودكفاست حتى داره قسمتى از ماژولهاى دوربين موبايلهاشم تامئين ميكنه اما ام ١٠ بدبخت با وجود اسنپدراگون٨٢٠ و ٤گيگ رم از پس اجرا كردن بازى فيفا ١٦ هم برنمياد همه شركتها دارن موبايلهاى باريك و زيبا ميسازنند اونوقت اين كمپانى پرچمدارش مثل پاره اجر ميمونه قوطى حلبى داغم ميكنه صفحه نمايشم كم نوره اونم از وضع باتريش دو ساعت و نيم طول ميكشه تا فول بشه اخه اچ تى سى خاصه واقعا اين بنجولى كه هى تكرار ميكنى برازنده همين برنده

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۰
بابا برو اينقدر با اين نظرياتت مردم را نخندون yh چند روز كه نيستى كابران دلتنگ نظريات كارشناسانت ميشن خخخخخ