خانهاخبار
نسل جدید کارت حافظه معرفی شد

نسل جدید کارت حافظه معرفی شد

چند سالی است که کارت‌های حافظه میکرو اس دی به‌عنوان حافظه خارجی در موبایل‌ها استفاده می‌شوند، اما این نوع کارت‌ها سرعت کمی دارند و شرکت‌ها به دنبال ساخت جایگزینی برای آن هستند.
۱۳۹۵/۴/۱۹

 نسل بعدی کارت‌های حافظه چیست؟ سامسونگ امروز به این سوال پاسخ داد: .UFS

این شرکت اولین کارت حافظه نسل جدید را با نام (Universal Flash Storage) UFS در ظرفیت‌های 32،64،128 و 256 گیگابایت معرفی کرد.

image

اما مزیت این کارت‌ها نسبت به کارت‌های حافظه معمولی چیست؟ با سرعت 530 مگابایت در ثانیه، این کارت‌ها تا 5 برابر سریع‌تر از کارت‌های حافظه معمولی هستند. این سرعت بدان معناست که یک فیلم Full HD تنها در 10 ثانیه قابل خواندن است. این زمان در کارت‌های حافظه معمولی حدود 50 ثانیه بوده است. سرعت نوشتن روی این نوع کارت حافظه نیز 170 مگابایت در ثانیه است و دو برابر سریع‌تر از سریع‌ترین کارت حافظه‌های موجود در بازار است.

image

در حال حاضر هیچ دستگاهی از این نوع کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند و احتمال دارد سامسونگ در گلکسی‌های نسل جدید از این نوع کارت حافظه استفاده کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

حمیدرضا

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
عزیزم میگن گوشی بلکبری سفینه طراحی میکنه. الان بحث گوشیه.

bakhtar

۱۳۹۵/۹/۳
اره برنامه جاسوسي از لاي جرز دندونات رو هم داره

bakhtar

۱۳۹۵/۹/۳
اين مدلو ؟؟؟؟؟؟!!!!!!
ديروز معرفي شده امروز ساپورت ميكنه
عجب

bakhtar

۱۳۹۵/۹/۳
اهههه
خسته نباشه همون ميكرو اس دي فقط پورتاشو اورده پايين
هيچ دستگاهي هم ساپورتش نميكنه (اين ديگه اوج طراحيشه )
خودش هم نميدونه چيكار كنه

zakaria9

۱۳۹۵/۴/۲۴
حالا غلط املا گرفتن از من چه سودی داره اصل منظور منو بگیر من تست کردم ۳۲ سن دیسک با ۳۲ سامسونگ سن دیسک را ۸۵ هزار خریدم سامسونگ را ۳۵ اما سرعتی که سامسونگ داشت خیلی بیشتر بود