خانهاخبار
Galaxy J MAX سامسونگ معرفی شد

Galaxy J MAX سامسونگ معرفی شد

یک روز پس از انتشار شایعه گلکسی جی مکس، سامسونگ رسما از این فبلت 7 اینچی، که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد، پرده برداشت.
۱۳۹۵/۴/۱۹

سامسونگ از فبلت 7 اینچی جدیدی به نام Galaxy J MAX پرده برداشت. این فبلت ابعادی معادل 186.9 در 108.8 در 8.7 میلی‌متر دارد و از پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز استفاده می‌کند. حافظه رم دستگاه 1.5 گیگابایت است و حافظه داخلی 16 گیگابایتی دارد.

دوربین‌های‌ اصلی و سلفی Galaxy J MAX به ترتیب 8 و 2 مگاپیکسلی‌اند و یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد.
در جعبه Galaxy J MAX، علاوه بر متعلقات معمول، یک هدست بلوتوث نیز گذاشته شده است. فروش این دستگاه دو سیم‌کارته در دو رنگ سیاه و طلایی با قیمتی حدود 200 دلار در هند آغاز شده است، اما هنوز در مورد عرضه جهانی آن خبری نداریم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

سجاد

۱۳۹۵/۴/۲۰
كسي بهت زور نكرده كه بخري به نظر من سامسونگ خيلي برند خوبيه

حسین

۱۳۹۵/۴/۱۹
تا جایی که خاطرم هست قرار بود مرز بین فبلت و تبلت 7 اینچ باشه! یعنی 7 اینچ به بالا دیگه تبلت به حساب بیاد! درست مثل galaxy tab(p1000)

نریمان

۱۳۹۵/۴/۱۹
داغون سامسونگم هاااا......روزی 3 وعده گوشی میزنه بعد میگن سود شرکت زیاده.....دادا خب باید هم بالا باشه.....از گوشی 50 تومنی بگیر تا .....گوشب داره....دیگه یه کارگری که به زور 100 تومن میده گوشی نمیتونه که htc یا apple بخره....همین میره بنجول میخره.....بعد سود میره بالا!!!خخخخ

Alireza

۱۳۹۵/۴/۱۹
از قدیم میگن حنای تو واسه ما رنگ نداره.
منم میگم حرف های تو دیگه اهمیتی نداره.

محمد

۱۳۹۵/۴/۱۹
شما نميخواد اقاى yh درباره محصولات سامسونگ نظر بدى شما يه فكرى به حال اون شركت ورشكسته اچ تى سى كن كه تا چند وقت ديگه درش گل گرفته ميشه بنجول ساز تر از اچ تى سى پيدا نميشه شاهدشم اين كه ديگه هيچ كس محصولات بنجول اين كمپانى را نميخره