خانهاخبار
با LG VPInput گوشی خود را بی‌سیم کنترل کنید

با LG VPInput گوشی خود را بی‌سیم کنترل کنید

ال‌ جی اخیرا اپلیکیشنی منتشر کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا گوشی هوشمندشان را از طریق رایانه شخصی کنترل کنند.
۱۳۹۵/۴/۱۷

image

 

دنیای تکنولوژی به سوی همگام‌سازی تمامی دستگاه‌ها با یکدیگر قدم برمی‌دارد. قابلیت کانتینیوم مایکروسافت، کانورجنس کانونیکال یا قابلیت جدید ایکس‌باکس با نام Xbox Play Anywhere همه بر پایه همین ایده شکل گرفته‌اند. البته در حال حاضر این ویژگی طرفداران خیلی زیادی ندارد، اما در حال محبوب شدن است. ال‌جی نیز اخیرا از این ایده استفاده کرده و با انتشار اپلیکیشن جدیدش برای پرچم‌داران خود، ورودش به این عرصه را اعلام کرده است.

اپلیکیشن ال‌جی، که VPInput نام دارد، به کاربر اجازه می‌دهد گوشی خود را به طور کامل از روی کامپیوتر شخصی کنترل کند. هنگامی که با این اپلیکیشن به رایانه خود متصل می‌شوید، آیکون اشاره‌گر روی صفحه نمایش گوشی ظاهر می‌شود و به کمک ماوس خود می‌توانید بین منوهای مختلف جابه‌جا شوید یا اپلیکیشنی را اجرا کنید. همچنین برای تایپ کردن می‌توانید از صفحه کلید رایانه خود استفاده کنید که قابلیتی کاربردی است. با زدن دکمه پرینت اسکرین روی صفحه کلید کامپیوتر خود، به صورت خودکار اسکرین شاتی از نمایشگر گوشی شما گرفته و به رایانه‌تان ارسال می‌شود. همچنین می‌توان سه کلید میانبر تعریف کرد که با فشردن آن‌ها روی صفحه کلید کامپیوتر، برنامه مشخصی در گوشی اجرا شود. این اپلیکیشن برای اتصال به کامپیوتر از بلوتوث استفاده می‌کند و در حال حاضر تنها گوشی‌های G5، G4 و V10 قادرند از آن استفاده کنند. طبیعتا برای استفاده از این اپلیکیشن به نرم‌افزاری روی کامپیوتر خود نیاز دارید که نسخه مخصوص ویندوز و مک آن نیز تهیه شده است.

image

 

ال‌جی در قدم بعدی باید لیست دستگاه‌هایی را که از اپلیکیشنش استفاده می‌کنند افزایش دهد و قابلیت‌های دیگری مانند استریم زنده ویدئو را به آن اضافه کند. ال‌جی می‌تواند با این اپلیکیشن به رقابت با SideSync سامسونگ برود که اپلیکیشنی قدرتمند و باسابقه است.

اگر به حوزه کنترل بی‌سیم گوشی هوشمند خود علاقه‌مندید و از محصولات ال‌جی یا سامسونگ استفاده نمی‌کنید باز هم اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را استفاده کنید. پیشنهاد ما در این زمینه اپلیکیشن Vysor است که به کمک یک افزونه روی مرورگر کروم کامپیوترتان را به گوشی هوشمندتان متصل می‌کند.

image

 

دانلود اپلیکیشن VPInput از گوگل پلی

دانلود نسخه کامپیوتر شخصی - ویندوز

دانلود نسخه کامپیوتر شخصی - مک

دانلود اپلیکیشن Vysor از گوگل پلی

افزونه Vysor برای گوگل کروم

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)