خانهاخبار
مدل پایه آیفون 7 با حافظه 32 گیگابایتی عرضه می‌شود

مدل پایه آیفون 7 با حافظه 32 گیگابایتی عرضه می‌شود

شاید بتوان مهم‌ترین ایراد وارد به آیفون 6اس را حافظه داخلی 16 گیگابایتی برای مدل پایه دانست. در حقیقت با توجه به بالا رفتن رزولوشن دوربین و همین‌طور فیلم‌برداری 4K، حافظه داخلی 16 گیگابایتی برای آیفون بسیار کم است. اما به نظر می‌رسد اپل صدای بلند منتقدان را شنیده و قصد دارد این ایراد را در آیفون 7 برطرف کند.
۱۳۹۵/۴/۱۶

بر اساس گزارشی که وال‌استریت ژورنال روز گذشته منتشر کرد، اپل بالاخره قید حافظه ۱۶ گیگابایتی را در آیفون‌های خود خواهد زد و مدل پایه آیفون ۷ با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

البته شایان ذکر است که این اولین بار نیست می‌شنویم آیفون جدید با مدل پایه ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود. اگر به یاد داشته باشید، همین شایعه هم برای آيفون ۶ و هم ۶اس مطرح شده بود، اما در نهایت این دو گوشی با مدل پایه ۱۶ گیگابایتی عرضه شدند.

image

از طرف دیگر دلیل خوبی برای باور کردن وجود حافظه ۳۲ گیگابایتی در آیفون ۷ وجود دارد. از آنجا که آیپدهای جدید اپل همگی در حافظه ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شوند، انتظار داریم اپل برای هماهنگ‌تر کردن محصولات خود، آیفون ۷ را هم با همین الگو روانه بازار کند. از نظر قیمتی نیز احتمالا آیفون ۳۲ گیگابایتی هم‌قیمت آيفون‌های ۱۶ گیگابایتی کنونی خواهند بود.

در ساله‌ای گذشته بسیاری به دلیل عرضه آیفون ۱۶ گیگابایتی انتقادات تندی به اپل کرده‌اند، زیرا آیفون از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند و خریدارانی که اطلاعات زیادی روی گوشی خود نگهداری می‌کنند مجبور می‌شوند با پرداخت پول بیشتر، آیفون ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی خریداری کنند.

در هر صورت برای مطمئن شدن از این خبر باید تا شهریورماه و معرفی آیفون‌های جدید صبر کنیم. آن‌طور که در شایعات و خبر‌ها داشتیم، آیفون ۷ از نظر ظاهری بسیار شبیه آيفون ۶اس است، ولی با وجود این تغییراتی کوچک و محسوس قابل مشاهده خواهد بود. از نظر سخت‌افزاری نیز آیفون ۷ با پردازنده جدید و دوربین‌های بهتر نسبت به ۶اس همراه خواهد بود. همچنین، همان‌طور که در اکثر شایعات خوانده‌ایم، آیفون ۷ پورت هدفون هم نخواهد داشت.

شما درباره آیفون ۷ چه فکر می‌کنید؟ به نظر شما آیا اپل می‌تواند موفقیت خود در فروش آیفون ۶ و ۶اس را با آیفون ۷ تکرار کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

خشایار

۱۳۹۵/۴/۲۱
دوست عزیز ، اینکه هر هفته برای iOS 9 یه آپدیت میومد ، برای رفع باگهاش بود و خبر جالبی نیست ...
لازم نیست که گوشی تا جایی که پدرش در بیاد آپدیت بشه ، همین 2- 3 سال پشتیبانی اندرویدی ها بسه و اینکه اگه خودتون خیلی اهل آپدیت و .. هستین ، با کاستوم رام هایی بر پایه سیانوژن یا AOSP و. .. میتونید تا هر ورژنی که دوست داشته باشید ، گوشی رو آپدیت کنید ،
S II خودم رو تا اندروید 6 »کاملا بدون باگ» آپدیت کردم هیچ مشکلی هم نداره تازه از رام ساخته ی سامسونگ هم بهتر و سبک تره...
از طرفی iOS رو خود اپل فقط میزنه و سایر افراد اجازه دستکاری و پشتیبانی ازش رو ندارن ،نمیشه نسخه ای از iOS ساخت که برنامه های غیر ضروری رو ازش پاک کنن و سبک ترش کنن ، نتیجش این شد ، آیفون 4s من بعد از iOS 8 کلا هنگ میکرد ... :|

محمد

۱۳۹۵/۴/۱۸
خوبه بعد از چند سال به فكر سلائق كاربراش افتاد و حافظه ١٦ گيگ را حذف كرد

امیر

۱۳۹۵/۴/۱۸
همه ی این کارا فقط بخاطر سود بیشتره

DARK ALI

۱۳۹۵/۴/۱۸
سلام بنظره من کسانی که اهل بازی های گرافیکی وسنگین هستن ایفون با حافضه 32-گیگش حتما مناسب شماست و این که من خودمم اهل بازی های گرافیکی هستم و گوشیم هواوی هانر 5x هستش واقعا گوشی های اندرویدی هیچ وقت نمیتونن سخت افزارشون رو برتر از سیستم عامل ios نشون بدن چون آیفون هر روز واسش آپدیت میاد و هیچ وقت ایفون شکست نمیخوره از گوشی های اندرویدی موفق باشید و سربلند و با تشکر از مدیر ج اس ام

mohammad

۱۳۹۵/۴/۱۷
داره با جان اسنو تکست بازی میکنه