خانهاخبار
ویدیوی آنباکس Galaxy A9 2016 (اختصاصی جی‌اس‌ام)

ویدیوی آنباکس Galaxy A9 2016 (اختصاصی جی‌اس‌ام)

گلکسی ای 9 (2016) یکی از جدیدترین مدل‌های خانواده A سامسونگ است که از ظاهر و مشخصاتی در حد پرچمدار برخوردار است. در ادامه ویدئوی آنباکس این فبلت را خواهد دید که نمایشگر 6 اینچی دارد و از جنس فلز و شیشه ساخته شده است.
۱۳۹۵/۴/۱۴

گوشی‌های سری A سامسونگ جزو موفق‌ترین گوشی‌های هوشمند این شرکت هستند که به خوبی رده میانی بازار را پوشش داده‌اند و توانسته‌اند کاربران را از نظر امکانات و قیمت راضی نگه دارند. گوشی Galaxy A9 (2016) از نسل دوم خانواده A سامسونگ است که نمایشگر 6 اینچی دارد و از پردازنده 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 652 و 3 گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند.
در آنباکس امروز سراغ Galaxy A9 (2016) رفته‌ایم تا محتویات درون جعبه آن را ببینیم و توضیحاتی در مورد این فبلت زیبا، که از جنس فلز و شیشه ساخته شده است، بشنویم.
نظر شما در مورد فبلت میان‌رده سامسونگ چیست؟ فکر می‌کنید این گوشی انتخاب خوبی میان گوشی‌های 6 اینچی است یا رقبای هم‌تراز بهتری دارد؟

image

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مسعود

۱۳۹۵/۷/۱۰
من بین این دوتا دودل بودم اما سامسونگ رو گرفتم اما یکم پشیمونم

مسعود

۱۳۹۵/۷/۱۰
سلام هواوی پی ۹ بهتره سامسونگ ای ۷ . ۲۰۱۶؟

احمد

۱۳۹۵/۵/۴
مرسی اقای سیدی من نگران اینم که باطری حالا میگیم بعداز یک سال خراب شد برای تعویض پیدا میشه؟ تا تعویضش کنم

h.seyedi

۱۳۹۵/۵/۴
ممکنه به دلیل عدم علاقه بازار باشه ولی بعضی از فروشگاه های اینترنتی گوشی رو آماده فروش دارن. در مورد قطعات نمیشه نظری داد ولی اگر نگران این موضوع هستید با گارانتی معتبر تهیه کنید تا در صورت ایجاد مشکل دردسر کمتر داشته باشید.

احمد

۱۳۹۵/۵/۳
باعرض سلام خدمت مدیر محترم جی اس ام
اقای حسن سیدی
میخواستم بدونم چرا این گوشی برای خرید کم یابه واگر خراب بشه قطعات سخت افزارش پیدا میشه برای تعویض ؟؟؟؟؟؟