خانهاخبار
با بهترین ویژگی‌های MIUI 8 شیائومی آشنا شوید

با بهترین ویژگی‌های MIUI 8 شیائومی آشنا شوید

MIUI نام سیستم عامل اختصاصی محصولات Xiaomi است که به تازگی نسخه 8 جهانی آن معرفی شده است. در این مطلب به معرفی بهترین ویژگی‌های MIUI 8 می‌پردازیم که شاید هر کاربری آرزو کند آنها را در اختیار داشته باشد.
۱۳۹۵/۴/۱۳

شیائومی، همزمان با رونمایی از گوشی Mi Max در کشور هند، نسخه جهانی سیستم عامل MIUI 8 را معرفی کرد. MIUI 8 ماه آینده در دسترس کاربران گوشی‌های شیائومی قرار می‌گیرد و همراه خود تغییرات ظاهری و امکانات جدیدی به ارمغان می‌آورد که بعضی از آنها بسیار جالب توجهند.

شیائومی بیش از هرچیز تلاش کرده است تا ظاهر و رابط کاربری MIUI 8 را ساده کند و ظاهر جذاب‌تری به آن ببخشد. اضافه کردن ویژگی‌های جدید، بخش دیگری از تغییرات این سیستم عامل است که به استفاده راحت‌تر کاربران کمک می‌کند. در ادامه به معرفی 3 ویژگی جدید MIUI 8 می‌پردازیم که ممکن است آرزوی هر کاربری داشتن آن‌ها باشد.

image

Dual Apps

به راستی که Dual Apps بهترین ویژگی MIUI 8 است. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند هر اپلیکیشنی را که می‌خواهند، دو بار روی گوشی خود نصب کنند. مثلا شما می‌توانید دو اپلیکیشن واتس‌اپ، دو تلگرام یا دو بازی کلش او کلنز داشته باشید و بدون هیچ هک و ترفندی، با دو شماره یا اکانت مختلف از آنها استفاده کنید.

image

Second Space

این ویژگی کاربران را قادر می‌سازد تا روی گوشی هوشمند خود دو فضای مستقل داشته باشند. Second Space اجازه می‌دهد 2 صفحه خانه متفاوت با اپلیکیشن‌های متفاوت، 2 قفل گوشی متفاوت و 2 فضای ذخیره‌سازی متفاوت برای اپلیکیشن و تصاویر خود در اختیار داشته باشید. به این ترتیب به جای داشتن 2 گوشی مجزا برای کار و استفاده شخصی، می‌توانید از یک گوشی با دو فضای مستقل استفاده کنید.

image

Quick Ball

با بزرگ شدن گوشی‌های هوشمند، کار کردن با آنها با یک دست دشوار شده است. شیائومی برای حل این مشکل ویژگی Quick Ball را معرفی کرده که البته ویژگی جدیدی نیست، اما حضور آن به صورت پیش‌فرض در MIUI 8 موجب شده تا کاربران کارهای خود را سریع‌تر انجام دهند و وارد پیچ و خم‌های منوهای گوشی نشوند.

image

شایان ذکر است مدتی است اپراتور همراه اول، با همکاری نمایندگی شیائومی در ایران اقدام به فروش اقساطی گوشی‌های شیائومی کرده است که همه آنها نسخه جدید MIUI را دریافت خواهند کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

Milad

۱۳۹۶/۵/۵
من يه گوشي مي ٤ تازه خريدم ديشب به نسخه miui 8.2.1آپديت كردم ولي مرتب خطاهاي گوگل سرويس و باگ هاي ديگه روي صفحه مياد
چطوري ميشه به نسخه ٧ برگشت .
لطفا راهنماييم كنين ممنون

عرفان

۱۳۹۵/۴/۱۴
واقعا انصاف نیست اینهمه گوشیارو گرون میدن،تازه می ۴ رو به قیمت می ۵ میفروشن

h.seyedi

۱۳۹۵/۴/۱۴
بهمهمترین هاش رو اشاره کردیم دوست عزیز.

Hamed

۱۳۹۵/۴/۱۴
MIUI8 ده بیست تا ویژگی جالب داره. فقط همینارو نوشتید؟ ۳ تا؟!

علی

۱۳۹۵/۴/۱۳
آخه انصافه این همراه اول گوشی 900 تومنی رو 1400 میده!؟ الان mi5 نسخه 64 گیگش با بهترین مشخصات سخت افزاری 1400 هست اونوقت همراه اول گوشی دو سال پیش این شرکت رو این قیمت میده!!!