خانهاخبار
در پی فروش پایین G5: خانه‌تکانی در بخش موبایل LG

در پی فروش پایین G5: خانه‌تکانی در بخش موبایل LG

ال جی امید زیادی به جی 5 داشت، اما ظاهرا این گوشی فروش خوبی نداشته؛ به همین دلیل، ال‌جی تغییراتی در ساختار بخش موبایل خود ایجاد کرده است.
۱۳۹۵/۴/۱۲

ال‌جی G5 در آخرین روزهای سال گذشته رونمایی شد و چند هفته بعد به ایران آمد، با تجهیزاتی به نام «دوستان» که قرار بود مزیت‌های یک گوشی موبایل را ارتقا ببخشند. اما اوضاع برای ال‌جی خوب پیش نرفت و مجبور شد یک خانه‌تکانی اساسی در بخش موبایلش انجام بدهد: بعضی از نیروها را اخراج کرد و «دفتر مدیریت برنامه» را تشکیل داد که مسئول توسعه محصولات شود.

image

البته عجیب نیست که یک شرکت بعضی نیروهای اجرایی‌اش را بعد از عدم موفقیت یک محصول اخراج کند. خود ال‌جی به مجله Korean Times گفته: «بیانیه روز جمعه در پی شکست G5، آخرین پرچم‌دار ال‌جی، در فروش صادر شده است.» واحد جدید «دفتر مدیریت برنامه» مستقیما به رئیس موبایل ال‌جی، چو جونو، پاسخ خواهد داد و رئیس سابق آزمایشگاه تحقیقات ال‌جی، او هیونگ‌هون، ریاستش را برعهده دارد.

G5 به هیچ‌وجه گوشی بدی نیست، اما ماژول‌های آن زیادی گران‌اند و فعلا محدودند و حتی در بازار هم پیدا نمی‌شوند. G5 در رقابت با Galaxy S7 کم آورده است؛ گوشی‌ای که کمبودهای Galaxy S6 را تا حد خوبی رفع کرده است. به هر حال، نباید شگفت‌زده شویم اگر ال‌جی سال آینده G6 را بدون «دوستان» عرضه کند. نظر شما چیست؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۶/۱۶
قیمت گوشی جی5 بدون گارانتی چنده ¿¿

محمد

۱۳۹۵/۴/۲۱
بعد از دو ماه استفاده: همه چیش عالیه. دوربیناش که خیلی عالیه ادمو هی وسوسه میکنه که عکاسی کنه باهاش!!!!! سخت افزارش ک دیگه حرفی برای گفتن نداره(غوووول). امکانات و رابط کاربری عالی و مهیج.برنامه ای ب نام LG Smart World که تصاویر و فونت و....رو به صورت رایگان میزاره. سنسور اثر انگشت بسیار روان و پر سرعت و با جاگیری عالی که با انگشت اشاره خیلی راحت باز میشه(ای کاش دکمه های ولوم هم پشت گوشی بود). اسپیکر با ولوم بسیار بالا با کیفیت. بسیار خوش دست.
با تشکر

mahdi.138014

۱۳۹۵/۴/۱۸
اصلا خوبشون هوآویه

MYS5

۱۳۹۵/۴/۱۴
Yh کلا دنیا رو در یک سمت میبینه و خودش و htc و طرفداری htc رو در سمتی دیگر:)).هروقتم کم میارن به یامسونگ میگن بجول ساز.خبر نداره که گوشی های htc دنیایی از مشکلن جز چندتاشون.درضمن بحث انداختن گوشی سامسونگ به ملت نیست.شما دیدی htc تو تایوان هم حرفی برای گفتن به ززززوووررر داره وای به حال بازار جهانی

ZAK

۱۳۹۵/۴/۱۴
محمد
سلام اقا زاده.